Свої випробування організація проводить за найсуворіших умов. Наприклад, лобове зіткнення з деформованою перепоною проводиться на швидкості 64 км/ч.
Зі всіх "розбитих" автомобілів, що вийшли на європейський ринок цього року, EuroNCAP вище за всіх оцінила Nissan Qashqai. Услід за ринковим успіхом цієї моделі її ще визнали лідером по безпеці. На європейському континенті ці дві характеристики автомобіля тісно пов"язані, без успіху в крэш-тестах EuroNCAP неможливий і ринковий успіх.
Окрім Nissan Qashqai ще 12 автомобілів отримали рейтинг в "п"ять зірок" від EuroNCAP. Серед лідерів виділяється своїми скромними розмірами FIAT 500 - переможець недавнього конкурсу "Європейський автомобіль року". Цей автомобільчик забезпечує, за вимогами EuroNCAP, відмінну безпеку при фронтальному і бічному ударах для передніх пасажирів. Але, зважаючи на свої скромні розміри, не може забезпечити високу безпеку дітей на задньому сидінні. Цей показник у FIAT 500 один з найнижчих серед протестованих в 2007 році автомобілів. Той же рівень безпеки дітей на задньому сидінні показали маленькі MINI і солідніші за розмірами Dodge Caliber і Suzuki Grand Vitara. За всю історію випробувань FIAT 500 став другим по безпеці серед автомобілів А-класу після Peugeot 1007.
Вважається, що всі сучасні міні-автомобілі здатні показати високий рейтинг при креш-тестах зважаючи на свою малу масу. Проте новенькі Renault Twingo і Smart ForTwo провалили випробування і показали оцінку в "4 зірки" і низькі бали. Для компанії Renault, решта всіх моделей якої має п"ятизірковий рейтинг, низький показник нової Twingo - велика невдача.
Також не всі позашляховики можуть показувати такі ж високі результати, як Land Rover Freelander і той же Nissan Qashqai. Nissan X-Trail і Suzuki Grand Vitara опинилися внизу рейтингу безпеки серед моделей, протестованих EURONCAP в 2007 році. Проте Nissan X-Trail, показавши недостатній за сучасними мірками захист передніх пасажирів, отримав найвищий бал за захист дітей в салоні.
Цього року жоден з класу "великих позашляховиків" (Large Off-road 4x4 за класифікацією EuroNCAP) не був розбитий на креш-тесті. Але минулого року з чотирьох позашляховиків, що пройшли випробування на пасивну безпеку, - Audi Q7, Hyundai Santa Fe, Land Rover Discovery, Nissan Pathfinder, - жодна модель не змогла отримати "5 зірок".
Серед нових автомобілів C-сегменту найвищу пасивну безпеку продемонстрував Peugeot 308, який показав оцінку на рівні лідера крупнішого D-сегменту Ford Mondeo. Peugeot 308 виграв у Mondeo тільки один бал на безпеці пішоходів.
Самим гіршим автомобілем по безпеці на європейському ринку 2007 року виявився величезний мінівен Chrysler Voyager. Він показав результат значно гірший за решту всіх учасників рейтингу. Всього "1,5 зірки" для такого величезного автомобіля - це повний провал. Звичайно, в Штатах вимоги до безпеки не такі серйозні, як в Європі, але поставляючи автомобілі на продаж в Старий Світ, просто безглуздо ігнорувати їхні умови.
EuroNCAP купує і розбиває автомобілі в базовій для деяких країн Європи комплектації. На наш ринок ті ж самі моделі можуть потрапляти в ще простішому вигляді. Тому при покупці автомобіля особливу увагу слід звертати на його оснащення системами активної і пасивної безпеки. Адже аварійність на наших дорогах набагато вища, ніж в Європі. ТОРnews.
Коментарі