вівторок, 05 травня 2009 12:35

Назвали сотню найдорожчих брендів світу

Назвали сотню найдорожчих брендів світу

Компанія Google зайняла перше місце в рейтингу світових брендів за версією компанії Millward Brown Optimor.

Бренд Google був оцінений в більш ніж 100 млрд. дол.

Друге місце зайняла компанія Microsoft з капіталізацією бренду в 76,2 млрд. дол. На третьому місці опинилася компанія Coca-Cola. Четверте місце зайняв комп"ютерний гігант IBM (66,6 млрд), а п"яте - лідер фаст-фуду Макдональдс (66,5).

Безумовним лідером прогресу є Pampers

Недалеко розмістився 63-мільярдний Apple. Закриває десятку тютюновий символ - "Marlboro" - його оцінили майже в 50 млрд доларів.

У сотню найбільших брендів потрапили російські "МТС" (71 місце - ріст на 18 позицій) і Beeline (72 місце- вперше потрапив до списку).

Найбільшого прогресу серед минулорічних учасників рейтингу досяг бренд Amazon (21 млрд), який піднявся на 35 позицій. Зараз він 26-й і оцінюється в 23 млрд. Також на 35 позицій піднявся Blаckberry (16 місце).

Безумовним лідером прогресу є Pampers, який відразу злетів на 31 місце.

Найменш успішним став банківський бренд ING - який впав відразу на 50 позицій (93-е місце).

Слід зазначити, що в 2008 р. бренд Google також зайняв перше місце в списку Millward Brown Optimor.

Gazeta.ua, Financial Times

Зараз ви читаєте новину «Назвали сотню найдорожчих брендів світу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути