Компанія Google зайняла перше місце в рейтингу світових брендів за версією компанії Millward Brown Optimor.
Бренд Google був оцінений в більш ніж 100 млрд. дол.
Друге місце зайняла компанія Microsoft з капіталізацією бренду в 76,2 млрд. дол. На третьому місці опинилася компанія Coca-Cola. Четверте місце зайняв комп"ютерний гігант IBM (66,6 млрд), а п"яте - лідер фаст-фуду Макдональдс (66,5).
Безумовним лідером прогресу є Pampers
Недалеко розмістився 63-мільярдний Apple. Закриває десятку тютюновий символ - "Marlboro" - його оцінили майже в 50 млрд доларів.
У сотню найбільших брендів потрапили російські "МТС" (71 місце - ріст на 18 позицій) і Beeline (72 місце- вперше потрапив до списку).
Найбільшого прогресу серед минулорічних учасників рейтингу досяг бренд Amazon (21 млрд), який піднявся на 35 позицій. Зараз він 26-й і оцінюється в 23 млрд. Також на 35 позицій піднявся Blаckberry (16 місце).
Безумовним лідером прогресу є Pampers, який відразу злетів на 31 місце.
Найменш успішним став банківський бренд ING - який впав відразу на 50 позицій (93-е місце).
Слід зазначити, що в 2008 р. бренд Google також зайняв перше місце в списку Millward Brown Optimor.
Коментарі
3