"Сьогоднішній склад НАЗК потрібно повністю перезапустити. В них було головне завдання - перевірити всі електронні декларації на предмет відповідності доходів та маєтків. Вони просто цього не зробили. Це провал. Народ пообурювався та й все. Потрібен перезапуск", - про це заявив кандидат в президенти Андрій Садовий під час зустрічі з представниками антикорупційних громадських організацій.
Андрій Садовий підтримав пропозиції "Антикорупційного порядку денного", до якого приєдналися біля 25 громадських організацій.
Нагадаємо, раніше вони закликали кандидатів у президенти публічно зафіксувати свої пропозиції щодо подолання ключових проблем державної антикорупційної політики.
Садовий також озвучив ряд інших ініціатив. Зокрема, "регулярний зовнішній аудит Спеціалізованої антикорупційної прокуратури так, як це вже існує в законі для Антикорупційного бюро, а також позбавлення СБУ та МВС функцій перевірок бізнесу. Бізнесом повинна займатись фінансова поліція. Служба безпеки України має боротися з ворогами держави, а не переслідувати ІТ-компанії й інший порядний бізнес".
Андрій Садовий також заявив, що у випадку обрання на посаду президента призначить аудитором САП зі свого боку Роберта Сторчуа – представника Мін'юсту Сполучених Штатів, в якого є величезний досвід допомоги антикорупційним органам України.
"Якщо за результатами аудиту робота антикорупційного прокурора буде визнана незадовільною, він має піти", - заявив Андрій Садовий.
Окремо кандидат пояснив намір вибудовувати свою роботу стосовно НАБУ: "Жодного втручання в роботу НАБУ з мого боку як президента не може бути. Я вважаю неприйнятним ані дзвонити, ані призначати нічні зустрічі директору Антикорупційного бюро. Якщо він сам потребуватиме допомоги президента, звісно, я завжди йому допоможу".
Нагадаємо, днями громадські організації оголосили антикорупційний порядок денний для кандидатів у президенти України. Вони закликають публічно зафіксувати свої пропозиції щодо подолання ключових проблем державної антикорупційної політики:
— Повна втрата довіри суспільства до керівництва Спеціалізованої антикорупційної прокуратури.
— Неспроможність менеджменту Національної агенції з питань запобігання корупції забезпечити виконання функцій інституції.
— Постійні атаки політичної еліти на Національне антикорупційне Бюро.
— Перетворення частини Служби Безпеки України на інструмент та провайдера корупції.





















Коментарі