Україна разом із західними винищувачами F-16 отримає озброєння, яке підвищить ефективність ударів ВСУ по окупантах.
Зокрема надходження F-16 підвищить ефективність і HARM, і JDAM, і загалом авіаційних боєприпасів, які зараз використовуються, заявив начальник авіації командування Повітряних сил ЗСУ Сергій Голубцов в інтерв'ю "Радіо Свобода".
"Ми сподіваємося, що так і буде. По тих тактико-технічних характеристиках, які нам повідомляють, є серія літаків, в яких саме HARM будуть застосовуватись завдяки тим сенсорам, які є в літаку. Тобто вже не буде пуску ракети в надії, що включиться комплекс ППО, а буде пуск саме тоді, коли засіб на землі включається і випромінює. Тому це, звичайно, буде ефективніше, оскільки не буде пуску ракети по непрацюючому засобу ППО", - зазначив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Повітряні сили розкрили важливі деталі щодо передачі Україні винищувачів F-16
Усі літаки, які будуть надаватися, пройшли певну модернізацію.
"Там стоїть покращений приціл для виявлення повітряних цілей. Разом з літаками буде надаватися спеціальний контейнер, який дозволяє знаходити і наводити ракети, бомби на наземні цілі", - додав Голубцов.
Ця модернізація стосувалася переобладнання літака для використання саме високоточної зброї.
"Звичайно, ми очікуємо, що використання саме високоточної зброї дозволить нам вражати ті цілі, які потрібні для перемоги, для просування наших наземних військ до державного кордону і визволення наших територій", - підкреслив він.
Голубцов зазначив, що не хотів би розкривати технічні подробиці щодо дальності виявлення.
"Однак пілоти, які зараз проходять навчання за кордоном, вони всі вражені стійкістю роботи прицілів. Вони працюють безвідмовно, вони знаходять цілі від безпілотника до літака. Дальності не буду казати які, але там використовується ракета, всім відома, АІМ-120, і дальності її враження, скажімо так, по деяких даних, до 180 км плюс. Головне спочатку спробувати самим, як це працює, а потім розробити тактику, при якій ми зможемо виконати те, про що я говорив. Нам треба спочатку зробити так, щоб на голови наших воїнів на лінії зіткнення, на мирні міста, такі як Харків, Суми, Запоріжжя, не падали КАБи, а потім далі відганяти і винищувачі", - наголосив начальник авіації командування ПС ЗСУ.
Процес навчання пілотів для польотів на винищувачах F-16 не є швидким. У світі мало місць, які підходять для навчання.
Коментарі