За попередніми оцінками, економічні збитки від страйку можуть скласти близько 40 мільйонів євро. Як свідчать результати інтернет-опитування, проведеного "Газет Ван Антверпен", сьогодні на роботу не вийшов кожен п"ятий бельгієць.
Місцеві ЗМІ пишуть, що у вівторок вранці на бельгійських дорогах утворилися пробки загальною протяжністю 190 кілометрів. Асоціація бельгійських велосипедистів попросила своїх членів, що проживають в менш ніж п"яти кілометрах від місця роботи, добиратися до неї двоколісним транспортом, а Федерація підприємств Бельгії, у свою чергу, закликала працівників бюджетної сфери докласти всіх зусиль для того, щоб вийти на роботу.
Міністр у справах підприємств Бельгії Вінсент Ван Кікенборн попередив, що страйк матиме негативний не тільки економічний, але і екологічний ефект. На дорогах країни з"явилося на 192 тисячі машин більше, ніж зазвичай, і, у зв"язку зі збільшенням щільності потоку, в атмосферу буде додатково викинуто близько 10 тисяч тонн вуглекислого газу.
Учасники добового загального страйку залізничників вимагають від Національного товариства залізниць Бельгії істотного підвищення заробітної плати, а також преміальних і доплат за роботу у вихідні дні і нічний час.
"Масла у вогонь" підлили повідомлення місцевих ЗМІ про те, що платня головного керівника залізниць Бельгії якийсь час назад була підвищена до 30 тисяч євро на місяць.
У зв"язку зі страйком, який охопив також високошвидкісне сполучення між Брюсселем і Парижем, авіакомпанія Air France доставлятиме пасажирів поїздів-експресів з паризького аеропорту імені Шарля де Голля до Брюсселя і назад на автобусах. Через страйк повністю припинений рух на високошвидкісній магістралі, що пов"язує Брюссель з Лондоном, не ходять поїзди у напрямі Голландії і Німеччини.
Повідомлення про страйки транспортників в європейських країнах стали досить частими за останній час. Так, національний страйк працівників транспортної галузі в листопаді 2007 року у Франції призвів до повного паралічу руху. Багато французьких громадян, яким страйк доставив неприємності, навіть вставали на бік влади в її переговорами зі страйкуючими.
У лютому 2008 року через страйк угорських залізничників постраждали не тільки угорські, але і українські і російські громадяни. Декілька пасажирських поїздів не змогли перетнути кордон з Угорщиною, і пасажирам довелося добиратися до кінцевого пункту поїздки на автомобілях.
Залізничники власне Бельгії теж зовсім недавно протестували. У грудні 2007-го в нідерландомовному регіоні Бельгії - Фландрії - кожен другий пасажирський поїзд не вийшов з депо. У Брюсселі було скасовано відправлення декількох складів, а на окремих залізничних магістралях країни припинений рух повністю, повідомляє РИА "Новости".
Коментарі