Ryanair заявила про намір обробити 90% заявок на повернення квитків за скасованими через пандемію рейсів до кінця липня.
До кінця червня лоукостер обробив всі повернення за березень і 50% за квітень, повідомляє пресслужба перевізника.
До 15 липня компанія розраховує закрити всі заявки за квітень, а до кінця місяця обробити заявки за травень і більшість звернень за червень.
Під обробкою заявки в авіакомпанії розуміють повернення грошових коштів, випуск ваучерів на покупку нових квитків або перенесення вильоту на іншу дату.
У Ryanair також заявили про складнощі з обробкою повернень квитків, оформлених через агентства через те, що вони використовують несправжні адреси електронної пошти і віртуальні картки. В результаті авіакомпанія не може зв'язатися безпосередньо з клієнтами.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Лоукостер Wizz Air відкрив базу у Львові і збирається запускати рейси в п'ять європейських країн
Нагадаємо, перевізники постраждали чи не найбільше від карантину - адже кордони перекрили майже всі світові держави.
Коментарі