У логотипі Євробачення-2020 використали зображення країн, що братимуть участь у наступному пісенному конкурсі.
Нове лого представили на офіційному сайті Євробачення.
Дизайн символізує святкування 65 років Євробачення, яке відбудеться в нідерландському місті Роттердам у травні.
Логотип - це абстрактне зображення кольорів прапора 41 країни, що беруть участь у 2020 році, у порядку їх першої участі. Дизайн перегукується з ідеєю лого попереднього пісенного конкурсу Євробачення, який проводився в Нідерландах.
"Цей дизайн відповідає характеристикам голландського дизайну: мінімалістичний, експериментальний та інноваційний. Він розповідає історію, він барвистий, святковий і, що важливо, широко застосований. Перший конкурс пісні Євробачення був відкритий Нідерландами в 1956 році, отже, хронологія починається з кольорів голландського прапора", - розповів Сіет Беккер, виконавчий продюсер події пісенного конкурсу Євробачення-2020.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дитяче Євробачення: хто переміг у цьому році
"Ми надзвичайно задоволені твором мистецтва для Євробачення 2020, який ідеально відзначає нашу 65-річну спадщину. Вражаючий дизайн також охоплює сучасні цінності різноманітності та інклюзивності й прекрасно доповнює цьогорічне гасло "Open Up", - зазначив Джон Ола Сенд, виконавчий керівник Євробачення в Європейському радіомовному союзі (EBU).
У конкурсі художніх робіт, в якому взяли участь 11 голландських агентств, перемогла агенція "CLEVER ° FRANKE" , яка розробила емблему за допомогою власного програмного забезпечення.
Угорщина відмовилась від участі в Євробачення-2020 в Нідерландах через "надмірну гомосексуальність".
Коментарі