Економічна криза не перешкодила зростанню купівельної активності американців напередодні Різдва, повідомляє CBSNews. Традиційний сезон передсвяткових покупок почався з так званої "чорної п"ятниці", що йде за Днем подяки і припала на 28 листопада.
Як показало проведене опитування, в минулі вихідні приблизно 172 мільйони людей відвідали магазини і торгові інтернет-сайти. Це на 15 мільйонів людей більше, аніж минулого року. Середньостатистичний покупець витратив більше 372 доларів, що означає приріст в 7,2 відсотка в порівнянні з минулим роком.
Крім того, за даними Національної федерації роздрібної торгівлі, на День подяки (27 листопада) американці витратили 41 мільярд доларів, що на 18 відсотків перевищує торішній показник, повідомляє Lenta.ru.




















Коментарі