Компанія Hyundai принесла вибачення за заподіяні українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропоїздами корейського виробництва. У повідомленні наголошується, що почалися роботи з ліквідації несправностей, які, в першу чергу, пов'язані зі складними погодними умовами.
Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України, з посиланням на листи компанії, направлених на адресу "Укрзалізниці" та "Української залізничної швидкісної компанії", на сьогоднішній день вже впроваджена програма підготовки поїздів Hyundai до зимових умов і протягом останніх двох днів було скорочено кількість несправностей.
Hyundai також хоче збільшити кількість фахівців: на цьому тижні сім фахівців приєднаються до команди технічного обслуговування.
Крім того, компанія Hyundai Rotem планує наймати більше українських фахівців групи технічного обслуговування в Дарницькому депо.
"Це перша наша зима в Україні, яка покаже нам сфери для вдосконалення (наші слабкі сторони). Кожен вид транспорту має проблеми в зимовий період, такі як затримки, скасування рейсів", - говориться в прес-релізі міністерства з посиланням на текст листа компанії Hyundai.
Одночасно компанія готова працювати над виявленими недоліками і висловлює впевненість, що разом з фахівцями "Української залізничної швидкісної компанії" всі технічні проблеми, які виникають, будуть успішно вирішені.
"Крім того, варто відзначити, що Hyundai була єдиною компанією, яка змогла поставити Україні поїзди у встановлені досить короткі терміни - протягом 18 місяців, для того щоб встигнути до початку проведення в Україні Євро-2012", - зазначено в прес-релізі міністерства .
Коментарі
20