У Полтаві жеки підключать до Інтернету. На комп"ютерах встановлять програми Skype та вебкамери за 200 гривень. Через них комунальники зможуть у реальному часі говорити між собою. На екрані також буде відеозображення співрозмовника.
Централізовано скарги на роботу комунальників у Полтаві приймають телефоном у відділі оперативного реагування при міськвиконкомі. Для швидкого реагування на зауваження громадян диспетчери через скайп чи окрему телефонну лінію виходитимуть на працівників жеків, водоканалу і теплоенерго.
"Поки до скайпу підключили 5 із 8 міських жеків. Водоканал і теплоенерго ще не підключили, бо там є певні технічні проблеми. Навчання працівників роботи зі скайпом не проводитимемо, бо там нічого показувати - все дуже просто", - розповів кореспонденту Gazeta.ua Сергій Мацицький, начальник відділу оперативного реагування Полтавського міськвиконкому.
"До мене часто приходять люди і скаржаться, що вони прийшли до начальника жеку, але їх не прийняли. Я тоді зв"язуюся з ним по скайп і ми втрьох бачимо один одного: я, начальник жеку і відфутболений громадянин. І віч-на-віч вирішуємо це питання. Це допомагає", - сказала начальниця управління звернень громадян міськвиконкому Лідія Буркова.
Торік у міське управління звернень громадян надійшло понад 7 тисяч скарг. Полтавці найбільше нарікали на комунальників, роботу громадського транспорту, ліфтів та погані дороги.




















Коментарі
1