У минулу суботу Київська міськдержадміністрація понизила тарифи на проїзд у громадському транспорті: до 1,7 грн в метрополітені, і до 1,5 грн. - в наземному транспорті, незалежно від місця придбання квитка.
Співробітники столичного метрополітену розмістили над віконцями кас продажу жетонів оголошення наступного змісту: "для уникнення черг готувати гроші для розрахунку без здачі". Кожного пасажира, який не має такої можливості, касири наполегливо просили "пошукати дрібні". Це викликало обурення киян. "Коли вже ваш Космос (мер Києва Леонід Черновецький) визначиться, скільки йому треба?" - запитав чоловік касира на станції метро "Дарниця". "Він такий же наш, як і ваш. При чому тут ми, якщо у нього сьогодні в голові одне, а завтра - інше", - заперечила йому співробітниця метрополітену.
Невеликі черги на станціях метро все ж таки виникли. "Сьогодні просто вихідний, тому поки спокійно. Що буде завтра - навіть представити боюся. Дрібних у нас немає", - поскаржилася касир на станції метро "Кловська".
До метрополітену щодня завозять 2 тонн дрібних грошей
Між тим, начальник комунального підприємства "Київський метрополітен" Петро Мірошников вважає задовільним процес переходу на роботу за зниженим тарифами. Однак, з його слів, у підприємства виникли технічні труднощі, зокрема, йому необхідно щодня привозити близько 2 тонн дрібних грошей для видачі здачі пасажирам.
Мірошников зазначив, що для одержання цих дрібних грошей підприємство провело переговори з Національним банком. Він запевнив, що черги біля кас метрополітену 31 січня - 2 лютого були пов"язані не зі зниженням тарифів, а з початком місяця, коли пасажири звичайно купують проїзні. Такі черги традиційно спостерігаються біля кас метро на початку кожного місяця.
Також Мірошников повідомив, що всі 165 автоматів із продажу жетонів переустатковані на продаж одного жетона при використанні пасажиром купюр в 2 гривні та на продаж 5 жетонів при використанні купюри 10 гривень.
Разом з тим Антимонопольний комітет України стурбований відсутністю методики розрахунку вартості проїзних для проїзду в міському транспорті, тому він має намір розглянути це питання на своєму найближчому засіданні і внести рекомендації про необхідність розробки такої методики Мінтрансзв"язку і Міністерству ЖКГ.
АМКУ стурбований відсутністю методики розрахунку вартості проїзних
Заступник голови Київміськадміністрації Анатолій Голубченко зазначив, що після підвищення вартості проїзних вартість разової поїздки, порахована в них, не досягає вартості разової поїздки у разі купівлі талона або жетона. Також він підкреслив, що пасажири зможуть користуватися придбаними до підвищення вартості проїзними до кінця строку, на який їх було розраховано, без будь-якої доплати й обмеження.
Начальник Головного управління цінової політики Київміськадміністрації Василь Яструбинський зазначив, що управління має намір розглянути питання вартості проїзних за підсумками роботи транспортних підприємств за 1 квартал, не уточнивши, чи є можливим зниження вартості проїзних.
За матеріалами Коммерсантъ-Украина, Українські Новини
Коментарі