Кореспондент агентства "Інтерфакс-Україна" в Брюсселі Ірина Хохлова подала позов до Комісії з рекламної етики у Голандії. Вона обурена ставленням до українських жінок, про яких ідеться у рекламному ролику зі слоганом "Утримай його вдома". Про подробиці процесу журналістка розповіла під час випуску "Шустер live" 8 червня, повідомляє "Телекритика".
На думку Хохлової, автори кліпу демонструють українок як доступні секс-об'єкти. Вона розповіла, що її заяву до Комісії з рекламної етики було розглянуто за терміновою процедурою.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Голандці на Євро-2012 поїдуть у "Білорусь"
Однак із аргументами журналістки Комісія з рекламної етики не погодилася.
"У зв'язку з тим, що образи, які були показані в кліпі, - це стереотип сприйняття української жінки за кордоном, використані у рекламі образи - у площині правди", - сказали їй.
Хохлова подала апеляційну скаргу. Наступний розгляд її заяви має відбутися 18-го червня.
Як повідомлялося, у квітні на двох центральних каналах Голандії з'явилася реклама, де закадровий голос переконує нідерландських дружин і подруг втримати своїх чоловіків від спокуси відвідати Україну під час Євро-2012.
У кліпі спочатку показують віконце Google, куди вводяться слова Ukrainian women ("українські жінки"). Після цього на екрані з'являється багато фотографій напівоголених молодих жінок.
Коментарі
14