Ексклюзиви
пʼятниця, 05 січня 2018 18:47

Два нових літаки та міжнародні контракти: підсумки роботи авіабудівництва України
6

Одеський авіаційний завод розробив новий легкий одномоторний літак Y1 "Дельфін"
Фото: Укроборонпром
Військовий транспортник Ан-132D від авіаконцерну Антонов
Одномоторний літак “ХІАТ”, що вигоовлють в селі Широке, Запоріжжя
Транспортник Ан-70 на виставці в Дубаї
Пасажирський Ан-74-100 на Харківському авіазаводі

2017 рік ознаменувався для України масовою заміною російських комплектуючих в галузі літакобудування та обслуговування повітряних машин.

31 березня у свій перший політ відправився легкий транспортний Ан-132D, йдеться в матеріалі Національного промислового порталу.

Ан-132 став першим літаком КБ Антонова, виготовлений без російських комплектуючих. Впродовж року літак проходив випробування та демонструвався на різноманітних виставках та авіасалонах по всьому світу. Головний партнер Антонова по даній програмі, Саудівська Аравія, була задоволена виготовленою машиною та прийняла рішення про будівництво новітнього заводу зі складання літаків АН-132 різних модифікацій. Паралельно з тим, КБ Антонова проводить роботи по створенню нових модифікацій літака Ан-132, таких як: морський патруль, протипожежний літак, літак розвідки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Показали, чим Антонов здивував арабських шейхів

Також цього року Антонов довів до розуму літаки сімейства Ан-148 та Ан-70. Продовжилися роботи з заміни російських комплектуючих на європейські або вітчизняні аналоги. Додатково, до 2020 року буде розроблена нова модель літака, створена на базі відомих нам Ан-148 та Ан-158, проте, буде мати повністю європейське обладнання, що дозволить їй конкурувати з багатьма закордонними аналогами літаків і врешті-решт увійти до авіаринку Європи.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Антонов" показав відео польотів нового Ан-70

8 листопада 2017 року здійснив перший політ прототип нового тактичного безпілотного літального апарату "Горлиця", розроблений ДП "Антонов".

"Горлиця" – перша вітчизняна платформа, яка за своєю вантажопідйомністю здатна нести ударне навантаження. Наразі подібні апарати виробляють лічені країни у світі, в першу чергу, США, Ізраїль, Італія, Франція, КНР, Туреччина. При цьому розробка аналогічних комплексів, зазвичай, потребувала багатомільйонних вкладень та біля п'яти років. В цей же час, розробка "Горлиці" здійснюється коштом ДП "Антонов".

2017 року ожило унікальне харківське авіаційне підприємство. Після багаторічного простою, підприємство відновило свою діяльність з ремонту літаків та випуску певного асортименту комплектуючих. Також завод отримав замовлення на основну продукцію – літаки. Він зміг зберегти державне замовлення Казахстанської Національної гвардії та перенести здачу літака Ан-74 на осінь 2018 року.

В средині літа стало відомо, що "Антонов" ремонтуватиме російські Ан-124-100 "Руслан" в Ульяновську РФ. В обмін на це підприємство отримає документацію для літаків Іл-76. На заводі пояснили, що фірма, якій надаватимуть послуги, не увійшла до списку санкційних.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Для Казахстану виготовлять 5 літаків Ан-74

Завод отримав замовлення від вітчизняної авіакомпанії на добудову двох літаків Ан-140-100, які до цього понад 10 років стояли на підприємстві і чекали свого замовника.

Одеський авіаційний завод відновив процес проведення робіт над літаком Y-1 "Дельфін", що після випробувань буде запущений у серійне виробництво. Літак було розроблено за власної ініціативи заводу. 4-місний одномоторний літак потрібен для підготовки льотчиків.

Також свою роботу виконує завод "Мотор-січ", де цього року налагодили виробництво вертольотів Мі-2 та Мі-8. Наприклад Мі-2МСБ є продуктом модернізації вертольота Мі-2, з установкою сучасних двигунів АІ-450В.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Нацгвардія отримала модернізований вертоліт

На озброєння армії України цього року прийнято 14 зразків нової зброї та військової техніки. Загалом у 2016-2017 роках на озброєння Збройних сил України прийнято 33 зразки озброєння та військової техніки. Gazeta.ua зібрала найбільш цікаві та іноваційні зразки зброї, які прийняла армія в цьому році.

Зараз ви читаєте новину «Два нових літаки та міжнародні контракти: підсумки роботи авіабудівництва України». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути