пʼятниця, 09 жовтня 2009 15:03

Черновецький хоче зменшити кількість зовнішньої реклами

Черновецький хоче зменшити кількість зовнішньої реклами
У Київській міській державній адміністрації розробляють нову концепцію розміщення зовнішньої реклами, яку планують затвердити до кінця цього року.

Передбачається, що вона дозволить скоротити кількість рекламних носіїв, зокрема, в центральній частині міста на 70%.

Робоча група КМДА має подати нову концепцію на затвердження меру до 15 грудня цього року, а в середині листопада цей документ планується винести на обговорення громадськості.

Рішення про розробку нового принципу розміщення рекламних об"єктів ухвалене у зв"язку з тим, що за останній час значно зросла кількість рекламних носіїв у столиці, що заважає мешканцям столиці.

Так, за останній рік на сall-центр в КМДА зателефонувало понад 15 тисяч незадоволених розміщеною рекламою киян.

На засіданні робочої групи мер міста Леонід Черновецький зазначив, що реклами стало "занадто багато і вона просто не контролюється", тому є нагальна необхідність її впорядкувати.

За інформацією начальника Головного управління з питань реклами КМДА Юрія Фрейдинова, у столиці пропонується створити чотири зони, для кожної з них пропишуть певні норми дизайну і габаритів.

"Для кожної зони буде певний вид реклами. Для першої зони, історичної, - це не більше 4,5 кв. м., друга зона - до 12 кв. м., третій - 18 кв. м. і четверта - це магістралі, траси міста, на яких буде дозволена великогабаритна реклама ", сказав Фрейдинов.

Тобто, рекламні білборди з площею 18 кв. м. буде дозволено встановлювати, наприклад, у спальних районах, а в центрі міста залишиться реклама площею не більше 4,5 кв. м.

За словами першого заступника голови КМДА Дениса Басса, вже зараз ведуться переговори з представниками рекламного бізнесу про скорочення кількості рекламних носіїв.

"Найголовніше, що ми прийняли рішення скоротити кількість реклами на 50% завдяки тому, що більшу частину дозволів видано п"ять років тому, терміни їх дії закінчуються наступного року, і ми вже зараз обговорюємо з усіма операторами те, що їм доведеться скорочувати кількість реклами ", повідомив Басс.

Як зазначалося на засіданні, планується, що в центральній частині столиці залишиться тільки 30% реклами.

Концепція також передбачатиме проведення роботи серед боржників з розміщення реклами: ті, хто буде мати двомісячний борг перед містом, повинен буде демонтувати свої рекламні носії.

Згідно з озвученими на засіданні даними, сьогодні в столиці налічується 13 тисяч рекламних конструкцій.

"Нам вдалося збільшити за перший рік надходження від реклами від 40 до 100 мільйонів гривень. А за останні два роки нам вдалося заробити для міського бюджету майже 300 мільйонів гривень. Тобто, ми збільшили платежі з реклами в 2,5 рази ", повідомив Басс.

Експерти розраховують, що в майбутньому в столиці 60% всіх рекламних носіїв будуть малих розмірів.

Як повідомлялося раніше, у вересні цього року, в Києві демонтували понад 300 об"єктів недобросовісної реклами, повідомляє УНІАН.

Зараз ви читаєте новину «Черновецький хоче зменшити кількість зовнішньої реклами». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути