Цього року капітально відремонтують основні автошляхи країни. На це витратять 29 млрд грн, заявив кілька днів тому прем'єр-міністр Володимир Гройсман.
За даними чиновників, сьогодні 95% доріг розвалені. Вони потребують негайного ремонту.
Дороги в Україні - одні з найгірших в Європі. Про це неодноразово заявляють як наші, так і закордонні експерти. На початку року керувати Укравтодором найняли поляка Славоміра Новака. В себе у країні він очолював місцеве міністерство транспорту. На одній з перших прес-конференцій він заявив, що корпорація припинить ямковий і поточний ремонти. А зосередиться на капітальних ремонтах.
Попри це в Україні і далі продовжують ямкові ремонти. Про це йдеться у багатьох постах користувачів соцмереж. Крім цього, так і не розпочали ремонти магістралей. Користувач Facebook Олександр Пашко виклав відео, на якому показав стан автодороги Київ - Суми.
За даними голови правління ГО "Моя дорога" Романа Хміля, половина виділених на ремонт доріг грошей осідає у кишенях чиновників. На 1 км дороги накручують 4 млн грн.
"Щоб заробити на ремонті доріг, використовують старі технології. Сучасні передбачають, що верхній шар дороги перемішують із новим матеріалом. Зверху кладуть додатковий шар. Таке покриття служить 10 років. За старою технологією, верхній шар асфальту просто зрізають, зверху кладуть новий. Через 3-5 років дорогу треба знову ремонтувати", - розповідає Хміль.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Водіїв обурило, як автодорівці затоптували ями на дорозі
В уряді порахували, що на відновлення всіх українських доріг потрібно 250 млрд грн.
З квітня в Україні запроваджують дві системи, які контролюватимуть якість доріг. Програма "ФІДІС" здійснюватиме інженерну перевірку від першого до завершального етапу будівництва чи ремонту. Система "Кост" відстежуватиме якість трас місцевого значення. Про це сказав міністр інфраструктури Володимир Омелян. Траси будуватимуть і ремонтуватимуть приватні компанії, а держава стане замовником послуг.
Коментарі
1