20 березня опозиція російського міста Калініград обіцяє зібрати понад 20 тисяч протестувальників. Транспортний податок для автомобілів середнього класу тут втричі вищий, ніж в середньому по Росії. Піднімають й тарифи на комунальні послуги.
Хоча місто є найближчим до Європи. Прямих кордонів з РФ область не має.
Лідером калінінградської "Справедливості" є 41-річний Костянтин Дорошок. Раніше він переганяв у Росію автомобілі з-за кордону. Завдяки спеціальному режиму в Калінінградську область можна було ввозити автомобілі за зниженим оподаткуванням. Потім цей порядок скасували.
"Я сказав: "Хлопці, давайте зберемося і поговоримо. У нас проблеми і питання, що стосуються життя". Призначили день, а тоді вони сказали: "Ти нас скликав, ти й говори". Я не хотів в політику. Мені було достатнього мого колишнього цікавого заняття - переганяти автомобілі", - розповідає Дорошок.
"Я був у всій Європі, знав напам"ять Німеччину. Я любив свою справу. А зараз, коли у когось особисті інтереси перевищили всі межі розумного, коли застосували весь адмінресурс, коли знищили увесь автобізнес у Калінінграді - ми всі стали жертвами. Багато хто просто склав руки і сказав: "Ну все, тут вже нічого не вдієш". А я почав боротися", - розповідає про свої мотиви опозиціонер.
Після мітингів Дорошка запросили на переговори з губернатором області Георгієм Боосом. Транспортний податок вже повернули до попереднього рівня. Перемовини тривають.
Повний матеріал чим живе Калінінградська область читайте у 11-му номері журналу "Країна" від 12 березня.
Найцікавіші матеріали попереднього номеру журналу "Країна" за 5 березня можна прочитати тут.
Коментарі