Слова, які ми обираємо у повсякденному спілкуванні, мають велике значення, особливо коли йдеться про людей із інвалідністю.
Національна поліція дала поради, які слова слід вживати щодо людей із інвалідністю.
"Використання коректної термінології у спілкуванні з людьми з інвалідністю дозволяє уникати стереотипів, дискримінації, підтримувати рівність і виявляти повагу до кожної особистості", - пояснила поліція.
Запропонували приклади, які допоможуть спілкуватися більш коректно.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які слова підійдуть, щоб підтримати людину. Чотири простих приклади
Наприклад, правильно казати не "глухонімий", а "нечуючий", "той, хто користується жестовою мовою", "людина з порушенням мовлення, слуху".
Не "сліпий", а - "незрячий", "людина з порушенням зору".
Не "інвалід", "неповносправний", а - "людина з інвалідністю".
Не "прикутий до інвалідного крісла/ліжа", "візочник", а - "користувач колісного крісла", "той, хто користується колісним кріслом".
Не "туалет/парковка для інвалідів", а - "доступний туалет/парковка".
Програма ментального здоров'я "Ти як?" розповіла, як не образити травмовану людину словами, мімікою чи поглядом.
Також дали поради, як взаємодіяти з людиною із порушенням зору.
Коментарі