На незаконному будівництві Керченського мосту руйнуються опори через прорахунки російських будівельників та "за рахунок температурного градієнта".
Старший науковий співробітник Інституту водних проблем РАН, кандидат геолого-мінералогічних наук, гірничий інженер-гідрогеолог Юрій Медовар прокоментував ситуацію з будівництвом, передає "Обозреватель".
Він припустив, що тріщини в опорах мосту та руйнування можливі внаслідок низки причин. Наприклад, за рахунок великої різниці температур підводної і надводної частин опор.
Вчений зауважив, щоб не допустити внутрішньої деформації опори, розробникам слід було передбачити її підігрів.
"Центральна арка мосту лежить на двох опорах і важить 10 тисяч тонн, відповідно. Є колосальне навантаження на кожну з опор - по п'ять тисяч тонн", - повідомляється.
Медовар відзначив, що причина руйнувань може ховатися у якості бетону, використовуваного при будівництві.
"Дуже важливо, який бетон вони лили, якої марки. Можливо, взяли дешевший, а на різниці заробили собі в кишеню. Іноді у нас цемент майже не кладуть - на десять відер піску відро цементу. Такий варіант можливий. Це ж Росія", - запевнив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Стройка вєка", прощавай: тріснула опора Керченського мосту
Крім того, вчений наголосив, що арочний міст не можна будувати на таких нестійких ґрунтах, "його можна будувати тільки на скельних породах".
"Цей міст треба розібрати і забути, як страшний сон", - переконаний вчений.
В анексованому Росією Криму окупанти заявили, що 1 травня відкриють дорогу автомобільного руху по підходу до Керченського мосту. Окупанти відзначили, що поїдуть по мосту і автоподходах легкові автомобілі та автобуси, при цьому будівельні роботи триватимуть до кінця року.
Коментарі
1