З вересня 2014 року до кінця 2015 року компанія "Київенерго" має укласти письмові договори з мешканцями житлових будинків для надання послуг гарячого водопостачання та централізованого опалення.
Прямі індивідуальні договори мають бути підписаними із власниками 690 тисяч квартир. Мова йде про будинки муніципального житлового фонду, де "Київенерго" є постачальником послуг. Про це повідомляє кореспондент Gazeta.ua.
"У випадках, коли у одного мешканця є тепло, а в його сусіда немає, скаржаться в "Київенерго", а ми ні при чому. До тепер. Ми матимемо право вимагати від ЖЕКу виправити ситуацію. Ми можемо оперативно реагувати на прориви на прибудинкових територіях, бо це і наші витрати теж. Якщо тепло до квартир не доходитиме, по факту "Київенерго" перевірятиме це. В разі підтвердження, нарахування перераховуватимуть", - заявив виконавчий директор ПАТ "Київенерго" Юрій Магєра.
З його слів ЖЕКи були посередниками по укладанню індивідуальних договорів. З переходом вони відповідатимуть лише за внутрішньобудівні мережі.
Письмовий договір кияни зможуть підписати в центрах обслуговування "Київенерго", які є в кожному районі міста. Для зручності компанія найближчим часом має створити електронну чергу центру обслуговування через сайт "Київенерго". При зверненні мешканця столиці співробітник "Київенерго" звіряє надані документи із інформацією житлово-експлуатаційної організації по базі Головного інформаційно-обчислювального центру КМДА за умови, що такі дані збігаються, клієнт в цей же день підписує договір. У разі розбіжностей, якщо змінився власник квартири, чи відбулося перепланування приміщення, ці питання потрібно буде вирішити в ЖЕО. Після укладення індивідуального договору компанія буде зобов'язана перевіряти лічильники гарячої води і теплової енергії.
У тарифі на гарячу воду включені 60 копійок на кожному кубометрі за послуги з перевірки лічильників.
"Київенерго" обслуговуватиме лише будинки комунальної власності. З ОСББ нині проводяться переговори.
"Якщо споживач не платитиме, то на нього подаватимуть до суду і в судовому порядку вимагатимуть оплати. Відключатимуть послуги лише в окремих нагальних випадках і в разі, якщо це буде можливо", - зауважив співробітник "Київенерго" Віктор Голубенко.
Коментарі