У Києві цьогоріч планують облаштувати велосипедні доріжки на 13 вулицях. Зараз вони вже є на 4 вулицях - бульварі Перова, проспекті Визволителів, вулиці Будівельників і проспекті Миру.
Також планують добудувати 8 км веломаршруту "Троєщина-Європейська площа" по непарній стороні вул. Бальзака. Про це в інтерв'ю Gazeta.ua розповів заступник голови Київської міської державної адміністрації Дмитро Давтян.
Наскільки нині розвинута велоінфрастуктура столиці?
- Зараз загальна протяжність велодоріжок у столиці – 58 км. Це дуже мало для міста, яке обирає розумний та екологічний шлях розвитку. Ще є 14 км смуг для руху громадського транспорту, на яких дозволено рух велосипедистам. Крім цього, у Києві існує перший комплексний веломаршрут "Житловий масив Троєщина-Європейська площа" протяжністю 21 км.
Зараз загальна протяжність велодоріжок у столиці – 58 км.
Скільки коштів передбачено в бюджеті цьогоріч на розвиток велоінфрастуктури?
- У минулому році кошти з міського бюджету на велосипедну інфраструктуру не виділялися. У поточному році у міській казні закладено 920 тис. гривень на проектування велосипедної доріжки від Поштової площі до моста імені Патона. Крім того, планується 320 тис. гривень на проектування 3 веломашрутів. Ця сума може бути збільшена. Певна річ, що цих коштів недостатньо, але навіть поступовий рух – це рух.
Які саме веломаршрути будуть створені в першу чергу?
- Зараз іде проектування 3 магістральних веломаршрутів: Оболонь–Поділ (13,1 км), Солом'янка–Центр (7,8 км) та Виноградар–Центр (16,7 км).
За планом, до 2020-го має з'явитися 64 нових об'єкти велоінфраструктури
Чи планується розширення переліку вулиць, де дозволено суміщення руху велосипедистів із громадським транспортом у виділених смугах?
- Наразі облаштування велосипедних смуг чи доріжок - це обов'язкова умова при підготовці проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію та капітальні ремонти доріг. На об'єктах капітального ремонту 2018-го: на просп. Палладіна, вул. Заболотного, просп. Правди (на ділянці від вул. Маршала Гречка до вул. Газопровідної), будівництві дороги вул. Довбуша–просп. Броварський - заплановано влаштування або суміщення велосмуг (велодоріжок).
За погодженням із Національною поліцією України заплановано (як експеримент) облаштування велосипедних доріжок виділеною смугою для руху громадського транспорту Малою кільцевою дорогою на 13 вулицях: б-рі Дружби Народів (тут, до речі, освітлення уже встановлене і працює), просп. Валерія Лобановського, б-рі Чоколівському, вул. Вадима Гетьмана, вул. Олександра Довженка, вул. Олени Теліги, просп. Степана Бандери, Московському мості, просп. Генерала Ватутіна, б-рі Перова, просп. Визволителів, вул. Будівельників та просп. Миру. Загалом – 61,2 км.
За планом, до 2020-го має з'явитися 64 нових об'єкти велоінфраструктури.
А як зміниться велоінфраструктура столиці цьогоріч?
- Ми плануємо добудувати 8 км веломаршруту "Троєщина-Європейська площа" по непарній стороні вул. Бальзака й оновити розмітку. Також обладнаємо сучасним освітленням цю ділянку та Хрещатий парк.
Цьогоріч експеримент з облаштування велосипедних доріжок виділеною смугою для руху громадського транспорту продовжиться ще на 60 км вулиць.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У столиці запустять онлайн оренду велосипедів
Експеримент із суміщення руху велосипедистів і громадського транспорту у виділених смугах на бульварі Перова, проспекті Визволителів, вулиці Будівельників і проспекті Миру розпочали у серпні 2017-го.
Нещодавно на бульварі Дружби Народів почали встановлювати дорожні знаки "Рух на велосипеді смугою громадського транспорту дозволено".
Коментарі