Ексклюзиви
Вівторок, 18 листопада 2008 16:01

У будівлю залізничного вокзалу проведуть метро

Архітектурно-містобудівна рада Києва підтримав передпроектні пропозиції будівництва підземного багатофункціонального комплексу з паркінгом в районі Вокзальної площі.

У проект також входить спорудження другого виходу зі станції метро Вокзальна. Водночас члени міськради вважають, що його реалізація в найближчі роки малоймовірна.

Масштабну реконструкцію Вокзальної площі, що передбачає створення багатофункціональних комплексів, транспортних розв"язок і другого виходу зі станції метро Вокзальна, столична влада мала намір розпочати до кінця 2008 року.

Водночас, з боку Центрального вокзалу також заплановано будівництво великого торгово-розважального центру, який має робочу назву Великі ворота Києва.

Але при існуючому тут сьогодні транспортному перевантаженні втілити задуману концепцію в життя і ефективно експлуатувати комплекс навряд чи можливо.

Проект передбачає спорудження торгово-сервісного центру, підземного паркінгу та інших об"єктів, які розташуються в підземному просторі починаючи від вулиці Комінтерну і до входу в Центральний вокзал. Ділянка проектування охоплює площу в 9 га. й простягається до території, що належить заводу Ленінська кузня.

Загальна площа забудови складе 37 тис. кв. м, а площа комплексу в чотирьох рівнях - приблизно 62 тис. кв. м.

У відповідності з проектом всю територію привокзальної площі звільнять від транзитного транспорту: з наземних споруд тут з"явиться тільки скляний дах підземного комплексу в формі черепашки висотою не більше 6 м.

Безпосередньо до входу у вокзал можна буде під"їхати тільки на таксі, або на приватному автомобілі з вулиць Комінтерну та Льва Толстого - для цього з двох сторін заплановані майданчики для розвороту. Для громадського наземного транспорту побудують два підземних тунелі для руху в обох напрямках.

Під землю перенесуть платформи електричок і навіть продовжать туди лінію швидкісного трамвая. На рівень "-1" виведуть другий вихід зі станції метро Вокзальна, а за допомогою ескалаторів та системи пішохідних пандусів звідси можна буде піднятися в будівлю вокзалу.

За проектом в підземному рівні можна розмістити і автобусну станцію площею близько 5 тис. кв. м. У центральній частині комплексу передбачається облаштувати трьохрівневий центр подорожей загальною площею близько 30 тис. кв. м., в якому передбачені торгівля та пункти дорожніх послуг, ресторани швидкого харчування та інше.

Усі вони також будуть пов"язані з будівлею вокзалу ескалаторами та пішохідні шляхами. У нижніх рівнях по сусідству з інженерними мережами планується спорудження підземного паркінгу (близько 26 тис. кв. м.) на 1,25 тис. місць.

Хоча в план забудови річка Либідь не потрапляє, та не виключено, що силами інвестора для неї зроблять новий колектор, уникнувши таким чином проблем з ґрунтовими водами.

Нагадаємо, що ще влітку 2007 року місцева влада планувала поруч з входом у Центральний залізничний вокзал Києва звести дворівневу транспортно-пішохідну розв"язку, повідомляє Деловая Столица

Зараз ви читаєте новину «У будівлю залізничного вокзалу проведуть метро». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 5671
Голосування Якими правами слід наділити жителів Києва без прописки?
  • Безкоштовною медичною допомогою, можливістю безкоштовного навчання дітей у школах та виховання в дитсадках
  • Голосуванням за муніципальну владу
  • Участю в голосуванні щодо перейменувань вулиць і зелених зон, зведення будівель та споруд
  • Громадяни мають вирішувати долю того населеного пункту, де вони прописані
  • Залишити без змін
  • Свій варіант напишіть у коментарях
Переглянути
Погода