З вересня поточного року тарифи на проїзд у приміських маршрутках Києва обіцяють підняти на 10-16%. Подорожчання на кожному маршруті буде індивідуальним.
Про це заявив голова Асоціації перевізників Київської області Олексій Павленко.
"Подорожчання проїзду найближчим часом торкнеться всієї правобережної частини Київської області. За час карантину наші підприємства сильно постраждали, адже працювали не в повну силу, а підтримки від держави не було. Ми не просили компенсації, але чекали, що нам нададуть гарантії перед банками, які зараз нас обклали штрафними санкціями. Адже багато хто брав кредити для купівлі автобусів, і їх треба віддавати. Але водночас перевізників штрафували за пасажирів без масок, перевезення в салоні понад 50 відсотків пасажирів тощо. А потім ще й пальне підвищилося в ціні", - розповів Павленко в коментарі "Вести".
Причиною зміни тарифів Павленко також назвав дії водіїв. Мовляв, усе подорожчання через них.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ще в одному місті подорожчав проїзд
"Основні збитки у нас не через те, що мало заробляємо, а тому, що водії привласнюють солідні суми. Квитки не врятують, як і кондуктори. Тільки безконтактна форма оплати. Усі перевізники розуміють механізм, але терплять, тому що водіїв не вистачає", - пояснив Павленко.
Водії ж звинувачують керівництво в подорожчанні проїзду. За їхніми словами, тарифу в 17 грн на маршруті Ірпінь - Київ було б достатньо.
"Нашим начальникам усе мало, ось вони й підвищують вартість проїзду. Карантин, підвищення ціни на деталі або пальне - це брехня. Зарплата водіїв не підвищується, ремонтуємо маршрутки власним коштом. А з підвищенням вартості нам підняли план із перевезень і зборів. Ми самі не раді. Вони ж іще й у місті хотіли підняти проїзд із семи до 10 гривень. Уранці в суботу ми возили за 10 гривень, в обід знизили, тому, що місцева маршрутка не підняла вартість", - розповів водій маршрутного таксі Ірпінь - Київ - Ірпінь Олександр.
Вартість проїзду в громадському транспорті Києва - наземному й метро - поки що становить 8 грн і 6,5 грн - якщо купувати або поповнювати проїзний квиток на максимальну кількість поїздок. Київський метрополітен і Київпастранс звернулися до столичної влади з проханням підтримати їх на час пандемії - виділити кошти з бюджету чи переглянути тарифи на проїзд. Рішення про підвищення вартості проїзду ухвалять після аналізу відповідних розрахунків департаменту економіки.
Коментарі