21 вересня о 7:00 до єдиного входу до станції метро Героїв Дніпра стоїть черга на 30 м. Наприкінці серпня інші входи на станцію перекрили через будівництво торгового центру.
Героїв Дніпра - кінцева станція Куренівсько-Червоноармійської лінії. Щодня на ній бувають 75 тис. пасажирів. До реконструкції станція мала два виходи на пішохідну площу. 8 вересня один перекрили. Згодом північний вхід повністю закрили та зруйнували.
"Та тут по 15 хвилин треба стояти, щоб зайти - один вхід, бабки зі своїми носками і бомжі в проходах. Наша влада ніколи не питається у людей, що вони хочуть. На кільці треба було навести порядок. Бо кіоски перетворили його на лабіринти. Але замість них нам будують просто цивілізований лабіринт. Де буде смердіти духами з бутіків, а не шаурмою. Але ж суть залишається та сама - лабіринт," - каже киянин Ігор Лихоліт,
На час будівельних робіт до єдиного входу на станцію встановили тимчасовий прохід. Накрили його дахом. Шириною у 4 м. Першого ж дня його зайняли стихійні торговці. Продають фрукти, одяг та квіти. Люди байдуже обходять їх.
"Ми також жити хочемо за гроші. Тут збираються відкрити торговий центр. А ціну оренди там ви знаєте? Ми взнавали - 5 тисяч гривень за метр. Я стільки заробляю у місяць. Нехай дадуть нам роботу, а вже потім виганяють", - каже одна з продавщиць. Не називається.
9 вересня будівельники пробили дірку у стелі станції. Оператор бурової установки помилився на 3 м. Її залатали шматком металу. Наступного дня півтисячі мешканці навколишніх будинків заблокували автодороги навколо станції. Вимагали зупинити будівництво.
Поблизу станції кілька великих зупинок громадського транспорту. Біля ринку Оболонь - кінцеві маршруток, що їдуть із Вишгорода та Іванкова. Щоранку сюди приїжджають 25 автобусів. З іншого боку розташоване кінцева станція трамвая №16, який курсує до Куренівки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Жителі пояснили, навіщо перекривали вулицю на три години
Саме будівництво огороджене парканом. Видно дві бурові установки. Раніше на них були українські прапори. Зараз їх немає. Зайти всередину можна через ворота або хвіртку з охороною. Зранку робота тут завмирає - будують тільки вночі.
"Це одна з найбільших проблем - як б'ють палі, то всі навколишні будинки не сплять. Удень вони не мають права їх бити, бо потяги метро ходять", - розповідає житель Оболоні Віктор Цвігур.
У мерії та метрополітені кажуть, що будівництво законне. Тому зупиняти його не будуть.
Коментарі
2