Ексклюзиви
понеділок, 12 листопада 2012 14:10

Нова станція міської електрички на Троєщині ледве вміщає пасажирів
13

Фото: Фото: Андрій Жигайло

Буквально за декілька днів, нова станція столичної міської електрички Троєщина-2, стала однією із найпопулярніших на маршруті. В час пік, вранці та ввечері, на платформі тут щодня тиснява.

Щоб зайти до потяга, потрібно проштовхнутись через натовп пасажирів. Станція запрацювала 26 жовтня, паралельно з лінію нового швидкісного трамваю.

8 листопада о 6:50 на платформі чекають потяг близько 300 людей. Люди кутаються в шарфи та шапки. Платформа з усіх сторін продувається вітром. Поруч - перехід до кінцевої зупинки швидкісного трамваю. Біля його опор екскаватор розгортає пісок.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Троєщині пустили покращений швидкісний трамвай

"Зранку, тут - як в Спарті: виживає найсильніший, ну тобто поїде той, хто запхнеться", - натягує капюшон 25-річна Інна Вассер.

О 8:35 під'їжджає потяг, з символікою "ЄВРО-2012". Інна та Віктор першими заскакують у вагон, доходять до перших сидінь та зупиняються.

"Казали, що трамвай ходитиме в нікуди, насправді він підвозить зранку сюди кілька тисяч чоловік. Через це дуже багато людей і неможливо зайти в електричку. Особливо з 7-ї до 8-ї ранку, і в той же час тільки ввечері. Якраз офіси закрили і всі менеджери їдуть на Троєщину. Поки в трамваї їздити можна безкоштовно. Потім обіцяють, що і електричка буде за ті ж самі гроші. В трамваї купив квиток за дві гривні, закомпостував, а тут на платформі компостуєш з другого боку. Вчора так вийшло, що жінка поїхала, а я стояв, як ідіот, на платформі", — обіймає дружину Віктор Вассер, 28 років.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Лінію швидкісного трамваю на Троєщині будуватимуть з порушенням норм

Кільце міської електрички відкрили торік у жовтні. Вона має 15 зупинок, навколо столиці потяг об'їжджає за 1 годину 20 хвилин.

"Це побудована друга станція на Троєщині дала таку кількість людей, що немає куди їх дівати. На старій зупинці "Троєщина", та що колишня "Городня", і так завжди багато сідало народу, а тут друга станція на районі з іще більшою кількістю пасажирів. І всі ж до Петрівки їдуть, вже не сісти. Бо немає куди, поїзд не резиновий", - каже охоронець Роман, 44 роки.

Якщо скасовують хоча б один потяг, на зупинках від людей немає де пройти, додають пасажири.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Троєщину за чотири роки побудують метро

"Три дні тому чомусь скасували два потяги о 7:30 і і 7:45. потім коли електричка приїхала, поїзд тримали більше 5 хвилин на платформі. Залишилося не менше 300 осіб. Після безуспішної спроби сісти в бік Петрівки, не менше 50 осіб перейшло на електричку в бік Лівобережної", - розповідає киянин Віктор Носач, 24 роки.

Станцію "Троєщина-2" відкрили 26 жовтня, за два дні до виборів. Її унікальність в тому, що вона зв'язана з кінцевою зупинкою швидкісного трамваю, що йде через частину мікрорайону Вигурівщина-Троєщина. На облаштування станції та лінії трамваю витратили 250 мільйонів гривень.

Зараз ви читаєте новину «Нова станція міської електрички на Троєщині ледве вміщає пасажирів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

21

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути