Серед ночі мені треба було добратися з бульвару Лепсе на Поділ. Викликав по телефону машину столичного "Лідер-Таксі". Спершу водій довго намагався зорієнтуватися, як краще їхати, а далі попросив:
— Ти мені щось говори, бо я можу заснути...
Виявилося, Сергій (ім'я змінено) не спав уже три доби — постійно за кермом. Сам живе під Києвом. Там знайти роботу неможливо, тож доводиться таксувати у столиці. Приїздить сюди на три доби. Наступні чотири дні тижня відсипається-відпочиває вдома.
Інший таксист — 45-річний Дмитро — працював іще в радянському таксопарку. Пригадує, як кожного ранку водіїв перевіряли медики — міряли тиск, температуру... Без цієї процедури отримати путівку для роботи було неможливо. Якщо водій був перевтомленим чи невиспаним, йому на кілька днів могли заборонити працювати. Сьогодні медичного контролю чи перевірки водіїв не здійснюють навіть у найдорожчих радіо-таксі.
— Колись профспілка забороняла водіям перепрацьовувати, — каже Дмитро. — Сьогодні ж про неї навіть не згадують. А їздити на столичних таксі стає все небезпечніше.
Коментарі