На реконструкції лінії швидкісного трамвая виконано робіт на 15 млн грн. Про це повідомив заступник голови КМДА Денис Басс, 29 років.
За його словами, найінтенсивніше будівельники працюють на вул. Старовокзальній, де укладають за сучасною технологією шпали й рейки. Їх кладуть на складне, проте дуже надійне кріплення, зауважує Басс.
Заступник голови КМДА каже, що трамвайні зупинки будуватимуть за кошт інвесторів. До зупинок є лише дві вимоги: вони мають бути безпечними й зручними для пасажирів. На лінії швидкісного трамвая планують запровадити автоматичні системи, які дозволятимуть контролювати й регулювати швидкість руху потягів. Завдяки цьому "Київпастранс" зможе зменшувати чи збільшувати кількість поїздів на лінії. Усі старі трамвайні рейки замінять новими, безшумними. По завершенні реконструкції влада обіцяє відновити рух усіх трамваїв, які раніше ходили між центром та Борщагівкою.
Протяжність лінії швидкісного трамвая становитиме 20,2 км, на ній працюватимуть 13 станцій. Лінію обслуговуватимуть потяги з трьома вагонами. Швидкість їхнього руху хочуть збільшити до 28,7 км/год. (нині вона — 16 км/год.), а інтервал руху буде 2–3 хв. Провозоспроможність лінії становитиме 25 тис. пасажирів щогодини. Швидкісний трамвай планують запустити 2008-го.
Коментарі