Учора у столичному виставковому центрі "КиївЕкспоПлаза" завершився XIV Міжнародний фестиваль моди "Київ Фешн-2008".
Виставковий центр розділено на павільйони-крамнички. На стелажах та стінах розвішений одяг українських та зарубіжних виробників. Більшість товарів продають оптом.
Між павільйонами ходять дівчата-моделі — демонструють спідню білизну і купальники, які щойно показували на подіумі.
Біля сцени лунає гучна музика. Перед показами молодики вішають на заднику емблему фірми. Кожна торгова марка показує свій товар не довше ніж 3 хв.
— Нєгр — найбільш артистичний. Дивися, як він ритмічно рухається, — каже чоловік на вигляд років 50 кароокій блондинці.
Серед чоловіків-моделей є темношкірий юнак. На його виходи глядачі реагують найбільш жваво — вигуками та аплодисментами.
Демонструючи білизну для сну — піжами і сорочки фірми "Флавіа-текс" — дівчата босоніж, навшпиньки ходять подіумом. Глядачам здається, що моделі на високих підборах.
Дім моди "Ажур", що виготовляє білизну, у своєму павільйоні зробив сцену, прикрашену кольоровими кульками. Після виступу на подіумі дівчата демонструють моделі там. Вони одягають нову білизну щопівгодини.
— Ми працюємо 4 роки. Нас помітили в Європі і запросили на європейські виставки у Франції, — говорить Ірина Гурова, 38 років, регіональний менеджер із продажу білизни "Ажур". — Торік у вересні в Ліоні нашу колекцію визнали однією з наймодніших у сезоні "Весна–літо-2008". У прес-релізі нас назвали "законодавцями моди на білизну".
Вироби торгової марки "Ажур" шиють за лекалами, пристосованими до фігур слов"янських жінок. Дизайнерка "Ажуру" Світлана Шанті живе та працює у Хмельницькому.
— Цього року у фестивалі "Київ Фешн-2008" узяли участь понад 300 компаній. Це на чверть більше, ніж торік, — розказує директор виставки Яна Чернявська, 31 рік. — Ми працюємо над тим, щоб українські виробники, дизайнери могли виходити на європейський ринок.
Проводимо навчальні семінари, вчимо спілкуватися із західними баєрами — покупцями та замовниками.
Під час заходу організатори разом із французькою компанією "Інтернешнл Рітейл Консалтінг Ґруп" провели майстер-клас "Програма просування молодих українських дизайнерів на ринок прет-а-порте Франції".
Коментарі