Адміністрація залізничного транспорту України ввела в дослідну експлуатацію термінал самообслуговування з друку проїзних документів, оформлених через мережу інтернет. Дослідний зразок автомата встановлений на станції Київ-Пасажирський поруч з касою для обслуговування пасажирів, які придбали проїзні документи через систему Е-квиток. Про це Kievpress повідомляє прес-служба Укрзалізниці.
"З упровадженням послуги продажу квитків через мережу інтернет (система Е-квиток) Укрзалізниця розпочала новий етап у розширенні технологій продажу проїзних документів. Але в зв'язку з тим, що законодавство України вимагає суворої звітності і не дозволяє з квитком, придбаним через інтернет, йти просто до потягу, на великих вокзалах були організовані окремі каси, де пасажир може отримати роздрукований квиток на стандартному бланку.
На сьогоднішній день ми автоматизували цю процедуру. Тепер пасажир, не звертаючись у залізничну касу, має можливість самостійно і швидко роздрукувати проїзний документ за допомогою терміналу за наявним номеру або через штрих-код замовлення. Ця процедура займе 30-40 секунд", - розповів головний інженер головного пасажирського управління Укрзалізниці Євген Дихне.
Відомство сподівається, що електронний термінал самообслуговування зніме навантаження з залізничних кас. Зараз термінал для друку проїзних документів впроваджено в дослідну експлуатацію і повинен пройти перевірку, зокрема, на надійність під час пікових перевезень, які намічені на Великодні свята.
Пасажири залізничного транспорту все частіше користуються системою бронювання та продажу залізничних квитків через мережу інтернет.
Коментарі
1