




За інформацією "Газети по-київськи", потяг був дійсно унікальним, адже до паровоза 1951 року, що їздить на мазуті, причепили вагони відомих політиків - Столипіна, Ворошилова, Кагановича, Щербицького.
Коли ретропотяг прибував на першу колію, привітати заслужених залізничників вийшли провідники у мундирах царських часів та пасажири. Чоловіки мали закручені вуса й бакенбарди, а дами були у старовинних сукнях до підлоги.
До слова, старий потяг дуже відрізняється, від тих, до яких звикли сучасні пасажири.
Так, купе в ньому дуже великі, з широкими ліжками, ванною або душем. Зокрема, у першому вагоні (1939 року) відразу біля входу знаходиться простора кухня, на кожні два купе - по туалету й умивальнику. У купе пана або якогось начальника - шафа, ванна, зала переговорів.
Інший вагон 1962 року має лише вісім місць з душем замість ванни. Кажуть, що ним користувався колишній прем"єр-міністр Росії Столипін.
Особливістю вагона Щербицького (на ньому також їздив Хрущов) є те, що він броньований і важить вдвічі більше, ніж звичайний.
Фото elektraua.livejournal.com, Сегодня
Коментарі