Заступник голови КМДА Іван Салій оприлюднив висновки спеціально створеної комісії, яка вивчала причини липневої аварії в метро на Позняках.
Позавчора із документа стало відомо: тріщину в тунелі метро (ввечері 13 липня, на перегоні між станціями Осокорки та Позняки) спричинило порушення технології будівництва автопаркінгу. Його зводили на перехресті пр-ту Бажана і вул. Гмирі. В інциденті винні: замовник будівництва, холдингова компанія "Київміськбуд", генпідрядник (завод залізобетонних конструкцій ім. Ковальської) та підрядник — підприємство "Капітальний підземний ремонт свердловин".
— Під час будівництва відбулося абсолютне порушення технології, перевищення тиску. Свою роль зіграв і людський фактор, — повідомив Іван Салій. — За висновками експертів, сума збитків становить понад 350 тисяч гривень.
Будівельні роботи продовжить інше підприємство. Його оберуть за результатом конкурсу.
Іван Салій додав: тепер будівництво паркінгу на Гмирі вестимуть виключно вночі, коли метро не працюватиме.
Після аварії в тунелі потяги від Осокорків до Бориспільської не курсували три дні.
Коментарі