четвер, 23 червня 2011 13:12

Кожен третій вагон Київського метро аварійно-небезпечний

Кожен третій вагон Київського метро аварійно-небезпечний

З 664 вагонів київського метро 187 кілька років тому вичерпали свій ресурс. Потяги їздять зі списаними деталями та з тріщинами у колесах. У метрополітені нарікають – на запчастини немає грошей.

"Рік випуску частини складів взагалі - 30-40-і роки, коли тільки підземка з'явилася в Москві. Звідти вагони потім постачали нам, коли в Києві відкрилося метро. При нинішніх темпах закупівель нових вагонів, знадобиться мінімум 10 років для оновлення парку", - розповіло поінформоване джерело виданню "Сегодня".

За його словами, потяги їздять зі списаними деталями, які використовують через відсутність грошей. Частину деталей в метро виготовляють самі або доварюють браковані і випускають на лінію.

"Ось конденсатори в нас ламаються, а це збільшує кількість поломок у багато разів. Також дуже багато тріщин у візках вагонів. З таким не можна випускати в рейс, але ми випускаємо, оскільки немає нічого. А тріщини в колесах можуть призвести до аварії потяга", - говорить джерело.

За його словами, раніше тріщини визначали слюсарі один раз на день, зараз через збільшення цих тріщин - роблять вони це двічі, до того ж ще й машиністи після зміни. "Не можна увесь час латки ставити. Грошей на запчастини бракує, оскільки ніде немає такої дешевої вартості проїзду, як у нас", - говорить джерело.

Зараз офіційно через літній період інтервал руху збільшився. Але джерело говорить, що причиною є те, що до осені вони намагатимуться відремонтувати рухомий склад. Приміром, щоб капітально відремонтувати 100 вагонів, потрібно близько 80 мільйонів гривень. А купити 50 нових - 400 млн грн. Водночас, тільки на проїзді метро заробляє понад 600 млн грн.

Як розповів один з інкасаторів, в місяць з однієї станції збирають 1 млн грн, тобто за рік з пасажирів з усіх 49 станцій отримують 588 млн грн.

Крім технічних проблем, вчора на двох станціях cталися НП. Вранці на "Нивках" молодий 21-річний хлопець Олег Голокозаков кинувся під поїзд. Уродженець Бориспільського району, він був студентом університету імені Драгоманова. Причина суїциду поки невідома. Рух поїздів зупинився на 20 хвилин. Увечері на "Шулявській" помер чоловік. За попередніми даними, у нього стався серцевий напад.

Зараз ви читаєте новину «Кожен третій вагон Київського метро аварійно-небезпечний». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути