




23 квітня у Києві, на Поштовій площі пройшов флешмоб "Поштова площа – для всіх людей, а не тільки для покупців!". Велосипедисти, люди з дитячими візками та неповносправні громадяни спробували пройти по пішохідному переходу шириною 6 метрів, який буде єдиною можливістю потрапити на Поштову площу після її реконструкції. Учасники флешмобу наочно показали, що запроектовані пандуси у підземному переході є вузькими та дуже крутими, і по них неможливо нормально спуститись.
Протягом години активісти носили на руках велосипеди та дитячі візки, щоб показати, що це єдиний спосіб нормально спуститись чи піднятись по сходах.
"Перехід дуже вузький, а пандуси круті. Три марші крутих сходів на Набережну і в перехід. Так виглядає Поштова площа, на яку „заганяють" велосипедистів – саме „заганяють", бо іншого законного шляху через Поштову у них немає", - розповіла Ірина Бондаренко з асоціації велосипедистів Києва.
Активісти вимагали не робити жодних сходів, бордюрів, інших перешкод на Поштовій площі та під нею, замінивши усі сходи похилими пандусами із кутом нахилу не більше 6 градусів. Ширина підземного пішохідного переходу зробити не менше 10 метрів. Рух велосипедистів через пішохідну зону Поштової має бути дозволений, а напрямки руху позначені спеціальними позначками.
Реконструкція площі розпочалась влітку минулого року. Планують побудувати розв'язку без світлофорів. Під площею планується зробити великий торгівельний центр, а площа буде його дахом. На площі cходяться чотири найбільш популярні туристичні напрямки. Після реконструкції численні потоки пішоходів та велосипедистів будуть сходитися у єдиному підземному пішохідному переході з трьома маршами сходів, шириною 6 метрів.
Коментарі
5