Після реконструкції Поштова площа буде малопридатною для руху людей літнього віку, людей з обмеженими фізичними можливостями та для проїзду велосипедистів.
Так вважають низка організацій, що об'єдналися в коаліцію "За доступний громадський простір", - розповіла в коментарі Gazeta.ua координатор Асоціації велосипедистів Києва Іра Бондаренко.
"Реконструюють Поштову площу тільки для авто, і, як нам вдалося недавно дізнатися, в інтересах торгового центру, який запроектований під нею. При цьому не враховані думки й інтереси пішоходів, велосипедистів, інвалідів, мам із візочками. В Києві якщо й будують щось, то тільки для транспорту і для торговців. За принципом "Не покупці - не люди, їм не обов'язково ходити", - звертає увагу активістка.
За її словами, у влади вибити проект реконструкції не вдається, а тим, який гуляє інтернетом, громадськість не задоволена:
"Ми ж хочемо всіх попередити і запобігти. Члени АВК зустрілися з подібними організаціями й людьми і вирішили, що не можна втрачати ще одну площу. Очевидно, що все одразу в місті не зміниш, але треба з чогось починати. Для флеш-мобу вибрали Поштову, бо на неї ще можна повпливати - розширити переходи, сходи замінити на схили, ті пандуси, що плануються, зробити нормального ухилу. Зараз кут 18 градусів - це дуже стрімко. Як Андріївський узвіз", - вирахували в велоасоціації.
Велосипедисти з іншими небайдужими вирішили наочно показати владі й журналістам усі складнощі, які, на їхню думку, не оминуть людей, в тому числі пішоходів, на оновленій площі. 23 квітня о 8:40 вони закликають киян долучитися до флешмобу і впереміш пройтися повз ремонтний майданчик - хто пішки, хто з візками, хто на велосипедах. Збір - при виході з підземки біля фунікулеру.
Зокрема, активісти вимагають зменшити ухил до 6 градусів, а ширину підземних переходів збільшити з 6 до 10 метрів. Також просять, аби велорух не перетинався з пішохідними потоками. Повністю вимоги розмістили на присвяченому площі блозі.
Серед інших, акцію підтримують "Всеукраїнський інформаційний центр велотранспорту" та харківська Громадська спілка "За безпеку пішоходів".
Коментарі
3