Багато столичних приватних перевізників працюють без відповідних договорів із міською владою. У їхніх старах угод збіг строк дії, а нові не заключили.
Про це Gazeta.ua розповів експерт з питань транспортного моделювання Дмитро Беспалов.
"Без договору виходить, що маршрутки їздять, але юридично не існують, тому роблять, що хочуть. Зокрема можуть піднімати ціни на проїзд. Хоча думаю, що у маршрутників, які це зробили, є договори із пунктами про можливість переглядати тариф на свою користь. Але де їх почитати ми не знаємо. За бажанням місто може заключити нові угоди із чіткими і вигідними для нас умовами. Але частіше умови прописують виключно під перевізника, бо чиновники теж в долі".
Експерт поділив перевізників на дві категорії: добросовісних бізнесменів про продавців путівок.
"Перші нормальні перевізники, які мають техніку, потужності, ремонтну базу і найманих працівників. Інші мають в розпорядженні лише маршрут, який отримали якимись корупційними схемами. Потім продають можливість на ньому працювати тим, хто має маршрутку. Плата за таку послугу із одного авто до тисячі гривень в день. Але це не є офіційними даними. До тогож в маршрутному бізнесі крутиться багато кримінальних авторитетів та правоохоронців, адже тут є обіг великих сум готівки. Усі просять відкати за "кришування".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Водій маршрутки обізвав ветерана АТО свинею: подробиці скандалу
Повне інтерв'ю про роботу столичного громадського транспорту із Дмитром Беспаловим вже доступне на Gazeta.ua. У ньому чоловік детально пояснив, чому піднімаються ціни на проїзд та як реформувати транспортну галузь.
У Києві в Солом'янському районі водій маршрутки відмовився перевозити пільговиків, а саме дідуся з двома дітьми з багатодітної сім'ї. Інцидент стався в маршрутці №239, розповів у Facebook Роман Литвиненко. За словами автора посту, в маршрутку зайшов дід з дітьми 6 і 9 років. Але водій кричав на весь салон, що не треба було стільки народжувати.
Коментарі