— Це був дуже зручний маршрут, — каже киянка Марина Черненко, 41 рік, про 481-й автобус, який прямує від Інституту Амосова на Солом"янці до Контрактової площі на Подолі. — Автобуси їздили постійно забиті, але останнім часом я взагалі їх не бачу.
40-річний водій Василь звільнився з 481-го торік улітку. Він запевняє, що працювати на цьому маршруті неможливо.
— Досвідчені водії звільняються, а охочих влаштуватися нема, хоча маршрут добре накатаний і досить популярний, — зауважує Василь, який приїхав до столиці з Золотоноші Черкаської області. На 481-му маршруті працював три роки.
Він є одним із найдовших — 16 км, проїзд коштує 1,5 грн. З"явився маршрут шість років тому. Щодня на ньому працювало до 20 автобусів. А з кінця літа почався різкий спад. Тепер залишилося п"ять маршруток. Пасажири інколи чекають черговий автобус близько години або пересідають на інший, менш зручний.
Рік тому з"явилося три нові маршрути — N223 (від вул. Туполєва до Центрального залізничного вокзалу), N185 (від вул. Туполєва до Кадетського гаю) та N213 (аеропорт Жуляни — Петрівка).
— Вони майже перекривають 481-й маршрут і коштують дешевше, — говорить Василь.
Коментарі