вівторок, 30 липня 2013 18:45

Скелет предка мамонта розкопали палеонтологи

У Оханском районі Пермського краю палеонтологи виявили скелет предка шерстистого мамонта - трогонтерієвого слона.

Трогонтерієві слони мешкали в Євразії приблизно 800-150 тисяч років тому, в середині плейстоценового періоду. Це найбільший вид слонів, які існували на нашій планеті. Його вага могла досягати до 9-10 тонн, а висота тіла найбільш великих особин перевищувала 4 метри.

Спочатку скелет тварини виявили місцеві рибалки - на обриві біля Воткинського водосховища стирчав бивень. Вагаc звіра виявилася близько 6 тонн, діаметр бивнів перевищує 23 cм.

За півтора року раcкопок вчені витягли більше 40 кісток cкелета тварини - щелепу, зуби, лопатка, хребці, фрагменти ребер і бивнів та інші. Палеонтолог Євген Мащенко висунув припущення, що останки належать дорослій особині віком 50-60 років.