
У книгарні "Є" відбулася презентація 18-го тому "Літопису УПА" — "Діяльність ОУН та УПА на території Центрально-східної та Південної України".
Олександр Пагіря, один із упорядників тому, відзначив особливу роль виходу саме цієї книги: "Попередні серії "Літопису УПА" акцентувались суто на західноукраїнському регіоні, однак великий ареал центральних, східних та південних областей не був охоплений документально. Тому ми з Володимиром Іванченком, працюючи тоді ще в ГДА СБУ, розробляли проект, реалізацією якого став цей 19 том. Книжка вийшла достатньо товста. У цьому томі зібрано виключно документи українського підпілля – 135 документів, раніше не публікованих. Вони охоплюють діяльність підпілля із 1942 до 1952 року, коли після ліквідації керівника Подільського краєвого проводу Уласа Бея припинилася організована боротьба. Однак остання боївка, яка за документами ГДА СБУ діяла, уявіть собі!, до липня 1955. Тобто це вже був період, коли навіть на території Західної України були дуже незначні спалахи цієї боротьби. Остання боївка під керівництвом Володимира Кудри була ліквідована уже органами КДБ. Що цікаво, на ліквідацію цієї боївки, яка складала від 4 до 1 людини в різні періоди, було мобілізовано десятки тисяч внутрішніх військ. Була співпраця на рівні обласних управлінь каральних органів, були створені чекістські групи між Київською, Житомирською та Вінницькою областями, які шукали цього Кудру. Власне, із його ліквідацією у 1955 році і припинилась ця боротьба".

Дослідник зазначив: "Нам вдалося виявити, що підпільною боротьбою в період війни і повоєнний період була охоплена уся територія України: тобто в усіх областях України у більшій чи меншій мірі зафіксовані вияви цієї боротьби. Це значною мірою підтверджують документи радянських органів влади, які, на жаль, не увійшли до цього тому. Зокрема, за статистичними даним МГБ на цій території – за Збручем – були ліквідовані 1700 підпільників, 2 краєві, 32 окружні, і близько 50 районних проводів ОУН".
Багато дослідників кажуть, що в Радянському Союзі був культ паперу. На прикладі органів безпеки видно, як продукувалась уся звітна документація про діяльність підпілля. Уявіть собі, що за підсумками обстеження фондів архіву СБУ можна сказати, що культ паперу існував і у підпіллі у поданні звітів та описі усього, що відбувалося.
Володимир Іванченко, один із упорядників тому, розповів про те, що саме його вразило в процесі роботи: "У нашій свідомості існує міф, що визвольний рух зосереджувався в основному на території Західної України. Наша робота показала, що це не так. Наступне - до цього вважалося, що студентські гуртки, інші структури, ідейно наближені до ОУН, виникали за посередництвом членів ОУН та похідних груп. Насправді студентські гуртки у Києві створювалися без зв'язку з ОУН, хоча потім і шукали цього зв'язку самостійно".

Важливим додатком до опублікованих документів тому є велика колекція фотографій, які публікуються вперше. Цікавою знахідкою є публікація фото Галини Дідик у купальнику на пляжі, і підпис російською "Привет с черного моря. Одесса. 1949".
Володимир Іванченко наголошує: "Цікаве воно ось чому - у одному з фільмів про УПА показано сюжет, як Роман Шухевич та його зв'язкова Галина Дідик влітку 1949 року відпочили у відомчому чекістському санаторії під Одесою, у оточенні працівників МДБ, маючи фіктивні документи офіцера МДБ та його дружини. Ця історія вважалася вигадкою через її неймовірність, оскільки фото Шухевича було в чекістів і його шукала вся система безпеки СРСР. Але опублікована фотографія доводить, що ця історія правдива".
Коментарі
15правильно. это позволено только россии
Читаю коментарі ідіотів і просто лохів... В Китаї ввізне мито на авто - 30%. Може ідіоти спитають себе - чому? Чому потім вони їдуть прибирати сортири в ЄС? У 2006 р. в автопромі працювало 170 тис. людей. Зараз - всього 18 тис. А імпортери не будують чомусь нові заводи, не створюють робочі місця... Вивезли гроші й забули про ідіотів... Це не погано. Погано що їх багато залишилося...
Сначала наши пускай научатся автомобили нормальные делать, а то на нашем "Дыве" долго не наездишь
Вместо того, чтобы работать над усовершенствованием свох авто и повышением их конкурентоспособности наши деляги решили всех пересадить на свой хлам. А чего особенно стараться и так сойдет. Но думаю, что при росте цен на импортные авто выростут заодно цены и на наши. Ведь можно дополнительно будет набить свои кармашки особенно не утруждаясь.
"Оскільки в разі позитивного рішення на цю вимогу Україна відразу ж зіткнеться з протидією СОТ, членом якої є. Ось перше чим УЖЕ доводиться жертвувати - наша автомобільна галузь не може конкорувати і починає гинути. А уявіть що буде коли ми вступим до ЄС ми станемо СИРОВИНННИМ ПРИДАТКОМ - ЄУропі не потрібні конкуренти в зброєбудуванні (ми 9 в світі по продажам), авіабудуванні (7 місце в світі), ІТ-технологіям (4 місце).
Але у нас буде дофіга "демократії" і це чудово!
Яка ти мразь. Ти вже ПРидаток
будем посмотреть.может вто и не прореагирует на этот фортель шоколадного зайца -порошенко. а может зайцу глубоко плевать на вто. вспомните ,как люля брала деньги у мвф и нагло обещала им выполнить условия.наши привыкли всех дурить и своих и чужих
A CHTO V UKRAINE EST SVOY AVTOPROM????




а вообще, он ,этот украинский автопром ,кому-нибудь,кроме кровососа Васадзе, и ненасытного интеллектуала ПОРОШЕНКО, нужен.КСТАТИ, а на каких тачках они свои туловища передвигают/ неужели на автопромовских
Порошенко и Васадзе офигели и тупо хотят нагнуть автолюбителей. Но в случае нагиба народ так разогнётся, что им мало не покажется.
А ведь как радовались, когда Украину приняли в СОТ, думали, что там намазано медом! То ли еще будет, когда примут в ЕЭС...
А ты пробовал получать зарплату в ЕС ? Думаю ты там даже не был.
Так проблема не в СОТ, и Россия и Киргизия уже там, и им там нравится, там 134 страны, и всем выгодно!!! Одной Украине не выгодно ??? Ты за поднятие налогов на ввоз НОРМАЛЬНЫХ АВТОМОБИЛЕЙ??? Ты идиот, я купил 5-ти летний "Пассат", в Германии за 6 000 евр., разтаможка его более 6500 евр, дебил, ты такую машину можешь себе позволить за 12 500 евр.. ПОКУПАЙ "Чери", "Тазы", "Ланосы".))))))))))))))))))))))) ПОДДЕРЖИВАЙ ВАСАДЗЕ, ПОРОШЕНКА )))))))))))))) Все просто, Украина выпускает НОРМАЛЬНЫЕ АВТОМОБИЛИ, по нормальной цене, и продает в Германии, Франции... Люди смотрят, что украинские автомобили лучше, плюют на "фольксвагены", "рено", "форды", и покупают, "доступные и надежные" украинские авто. ЛОГИЧНО ???
Ну да, очень хорошо в ЕС: везут в Украину всякое дерьмо, вроде тухлого мяса, рыбу с просроченным на 5лет сроком хранения, обноски, а украинского ничего не покупают! Например, молочные продукты, тот же самый сыр - на Россию Украина обижается, а разве Европа пускает украинский сыр на свой рынок? И так во всем дурят хохлов...
Ну не знаю, я когда еду в отпуск, (а длится он не долго), закупаю продукты в Чехии, Польше, (кошка родителей ест), качественные, украинской колбасы не хочу. И продукты, и автомобили европейские мне нравятся, если патриот, покупай украинское.)))))))))))
разве россия в вто?ни фига
Уже в ВТО, а ты и не знал ?
Ти повний ноль-невіглас,дикун,зацюканий московською пропагандою.Через таких як ти вся Україна в лайні.Для вас треба робити окрему федерацію і можете там вільно спілкуватись з вашими господарями з Росії.
Кстати сказать, разве это плохо, что СОТ не дает просто так надувать стоимость автомобилей. Это как раз в интересах простых граждан! СОТ – это свободная конкуренция без изъятий и ограничений!
Радовался только "банкир" Ющенко. Все, кто умеет считать до 10 знали, что остаткам Украинской промышленности - пипец.