Рембрандт та інші великі художники часів епох бароко і Відродження використовували оптичні трюки для того, щоб їх автопортрети виходили з майже фотографічною точністю.
За словами Френсіса О'ніла з Оксфордського університету, першими ідею про те, що відомі художники використовували різні оптичні технології висунули ще 2000 року фізик Чарльз Фалько та художник Девід Хокні. Тоді вчені узгодили, що реалізм автопортретів, а також талант авторів указують лише на те, що подібні трюки їм були просто не потрібні. Повідомляє Art News.
Автори дослідження змогли зібрати 5 таких "проекторів" з різних наборів лінз, камер-обскур і кривих дзеркал, які художники в ті часи могли використовувати, щоб побачити себе на полотні у вигляді ліній світла. Науковці ретельно проаналізували цей метод, щоб побачити, як ці відображення виглядають на полотні. Вони дійшли висновку, що Рембрандт писав автопортрети саме таким способом.
О'ніл вважає, що Рембрандт був не єдиним видатним художником, який використовував для писання автопортретів оптичні технології.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Двоє президентів США померли в річницю голосування за незалежність країни
Полотна Рембрандта, Леонардо да Вінчі, Дюрера та їх високий ступінь фотографічності та реалізму стали прикладом для наслідування навіть для сучасних живописців.
Як повідомляли раніше, у Кам'янці-Подільському планують відкрити музей мініатюр у кінці вересня цього року. Ідея належить місцевим підприємцям Євгену Ненашеву і Олексію Смольському.