Ексклюзиви
середа, 15 травня 2013 16:28

Динозаври не були батьками-квочками

Автор: Фото: Wikimedia/Gerbil
  Яйця овіраптора

Дослідники з університетів Лінкольна і Джорджа Мейсона (США) представили в журналі Biology Letters статтю, в якій проаналізовано розмір кладок яєць динозаврів з підряду тероподів. Ці викопні тварини цікаві не лише тим, що включають в себе знаменитого тиранозавра, а й тим, що саме вони дали початок сучасним птахам.

оскільки пряме спостереження за вимерлими тваринами є неможливим, науковці розглянули скам'янілі кладки яєць і зіставили ці дані з даними про те, які кладки залишають сучасні птахи. Подібні дослідження вже проводилися і привели до виявлення кореляції між розміром кладки і типом батьківської поведінки: у 2009 році інша група представила на сторінках Science висновок на користь насиджування яєць динозаврів батьками замість матерів.