понеділок, 15 серпня 2016 17:40

Археологи виявили двійника Стоунхенджа

На території археологічного комплексу Даррінгтон-Воллс археологи знайшли залишки дерев'яних стовпів.

Це за 3 км на північний схід від об'єкта Всесвітньої спадщини - Стоунхенджа у Великій Британії. Вчені з'ясували, що дерев'яного двійника Стоунхенджа так і не завершили. За кілька років після початку будівництва в суспільстві сталися потужні релігійні й, можливо, політичні зміни. Повідомляє видання The Independent.

Хоча до завершення залишилося небагато часу, роботи зупинили. Велетенські дерев'яні стовпи (завдовжки 6-7 м і діаметром 60-70 см) вирвали з отворів (завглибшки 1,5 м) та використовували для збільшення інших елементів комплексу.

Окрім того, за кілька років ями для стовпів засипали крейдою. В одній з ям вчені виявили інструмент (лопату з коров'ячої кістки). Ймовірно, його кинули в яму під час ритуалу. Для дослідників залишається незрозумілим, чи руйнували вони власне творіння або споруду іншої групи давніх людей.