середа, 30 січня 2019 14:03

Як рекламували товари у львівській газеті міжвоєнного періоду - добірка
20

Реклама у львівській газеті "Діло" міжвоєнного періоду
Фото: Facebook
Реклама у львівській газеті "Діло" міжвоєнного періоду
Реклама у львівській газеті "Діло" міжвоєнного періоду
Реклама у львівській газеті "Діло" міжвоєнного періоду
Реклама у львівській газеті "Діло" міжвоєнного періоду

Опублікували добірку рекламних повідомлень із львівської газети "Діло".

Реклами виходили у період між Першою та Другою світовими війнами, у 1920-1939-х. Добірку опублікував у Facebook Іван Гоменюк.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Неонову рекламу у Львові знали ще на початку ХХ століття - рідкісні фотографії

"Діло" є найстарішою українською щоденною газетою Галичини. Її закрили після радянської окупації Львова у березні 1939-го.

У мережі показали рекламні матеріали, які створила рекламна фірма Романа Шухевича "Фама". Майбутній головнокомандувач УПА у 1937-1938-х займався рекламним бізнесом у Львові разом із партнером Богданом Чайківським.

Зараз ви читаєте новину «Як рекламували товари у львівській газеті міжвоєнного періоду - добірка». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути