Розширений опис продукту позитивно впливає на засвоєння продукту споживачем і на наступні рішення про його закупівлю.
Опис вина на емблемі змушує клієнта його купити.
Результати дослідження можуть знадобитися виноробам, вважають вчені.
Для цього вчені провели експеримент за участю 126 волонтерів. За попередніми наявними даними вчених, результати дослідження демонструють, що для залучення уваги клієнта необхідно щось більше, ніж коротка довідка на емблемі про пропонований продукт. Про це повідомляє журнал Food Research International.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Винайшли принтер, який друкує молоко - фермери насторожені
Їм запропонували спробувати біле вино (совіньон блан, рислінг і шардоне), причому в 3-х ситуаціях: при детальному емоційному описі продукту, при можливості отримання основної інформації, і в процесі дегустації наосліп, без представлення даних про напій.
Виявилося, що клієнти як правило брали з вітрини вино, етикетка якого містила всі ймовірні деталі про налито в пляшку продукті.
Для залучення уваги користувача потрібно щось більше, ніж короткий скупий опис напою.
Діти молодшого віку, які регулярно вживають курячі яйця, менше схильні до затримок розвитку. Дослідження вчених зі Сполучених Штатів Америки присвячене новій корисній властивості яєць.
Коментарі