Дворічну Лілі Беддал, яка хворіє на синдром Дауна запросили стати обличчям торгівельної марки. Дитина з'явиться на рекламних стендах, які продають дитячий одяг марки. Розповідає kobieta.pl.
Фотографії з'являться у 217 магазинах Великої Британії.
"Контракт Лілі ламає стереотипи навколо людей з хворобою Дауна та показує, що краса може мати різні фарби", - розповідають батьки дівчинки Віккі та Едді Беддал.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 22-річчя шлюбу відсвяткувала пара з синдромом Дауна
Ліллі має свою сторінку у Фейсбук під назвою Lily's Journey Down Syndrome. Вона вже друга дитини з хворобою Дауна, яка знялася у рекламі одягу від Matalan.
У світі нараховують близько 11 мільйонів людей з синдромом Дауна.
×
Коментарі