В нинішній моді панує свобода. Вона запозичає елементи з різних періодів. Однак найбільш актуальний стиль 1990-х.
Про це Gazeta.ua розповіла стиліст і фешн-блогер Олена Гілка.
"Мода зараз дуже багатогранна. Зараз практично всі стилі, які в нас були до 2000-х років, час від часу в тренді. Або ми запозичуємо щось із них частково.
Коли передивляюся колекції дизайнерів, бачу – о! силует 1950-х, маскулінні брюки з 1990-х, комбінація з 1980-х. Тобто в загальному в наш час модно все. Але треба знайти свій одяг і вміти подати його на своїй фігурі.
Не те щоб зараз була повальна мода на оверсайз. Але вже не варто одягати сильно приталену сукню чи жакет, тому що неактуально, коли одяг весь в облипочку. Більш гармонійним вважається, якщо річ не буде сильно обтягати.
Образ виглядатиме цікавішим, якщо матиме кілька шарів одягу.
В одязі панує свобода. Молодняк ходить на вулицях в об'ємних пуховиках, кросівках і шарфах. Більш ділові люди поєднають кросівки з костюмом. Елегантні леді носитимуть капелюшки з тендітними сукнями", - розповідає Олена Гілка.
Особливо в тренді стиль 1990-х - каже вона.
"У 1990-х є дві модні хвилі. Рання, перша – більш експериментальна й агресивна: хутро, леопард, мартенси, сумочки-багети, міні, поєднуване з непоєднуваним. Друга хвиля – коли від дискотеки трохи втомилися і в силу вступив мінімалізм і маскулінність. Великі об'ємні брюки, жакети, білі сорочки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які речі роблять образ провінційним
Стиль принцеси Діани відображає всі тенденції 1990-х. Спочатку вона ходила у грайливих джинсах, заправлених в чобітки, кепках, світшотах, жакетах, а пізніше – в брючниму костюмі з білою сорочкою, у ділових костюмах. Начебто дві різні людини.
Зараз ці тенденції обидві на піку. Однак перша – сильніше. Вона більш молодіжна – леопард, міні, ботфорти", - підкреслює фешн-блогер.
"Бути самим собою" - таке гасло моди останнього десятиліття ХХ століття. Це гасло в 90-і роки використовувався в рекламі парфюмерії Hugo Boss, а також в рекламній кампанії бренду Calvin Klein. Люди з одного боку прагнули до індивідуальності, а з іншого боку прагнули виставляти напоказ назви брендів. Разом з цим в 1990-і як ніколи раніше цінувалося зручність, однак при цьому в моді була і барвистість, і навіть своєрідна театральність.
Коментарі