![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/711/711088_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/711/711088_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/711/711088_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/711/711088_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/711/711088_5_a_135_100.jpg?v=0)
Взуттєвий бренд Giuseppe Zanotti представив рекламну кампанію осінньо-зимового сезону. Дизайнер додав рокового відгуку сексуальним босоніжкам та туфлям на високих підборах.
Акценти зробили на ретро-босоніжках з масивними підборами та блискітками. Ботильонах з гострими носками та металізованим декором. Ковбойських чоботях зі стразами. Максимально відкритих босоніжках зі складними деталями, усипаних кристалами.
Обличчям рекламної кампанії стала модель Грейс Хартцель, фотографом - Маріо Сорренто.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Груба платформа та гумові чоботи — тренди взуття-2016
×
Коментарі