Американський бренд Guess представив нову колекцію. Основний акцент зроблений на вироби з деніму. Одяг приміряла модель Хейлі Болдуін.
У рекламі дівчина позує в джинсових жакетах, спідницях, джинсах, комбінезонах. Речі прикрашені кольоровими нашивками та вишивками. Особливістю стало поєднання різних кольорів деніму та вставки зі шкіри.
Інший напрям колекції — поєднання спорту та гранжевості. На короткі толстовки з фірмовим тісненням одягнули чорно-білі комбінезони. Також у новому сезоні у моді шкіряні штани, короткі сукні з відвертими декольте та шкіряні укорочені куртки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Хейлі Болдуін одягнула відверту сукню на благодійний захід
Ціни на нову колекцію коливаються від $ 49 до $ 228 за одну річ. Офіційний старт продажів новинок призначений на березень 2017 року.
Стиль героїнь французьких фільмів став основою міжсезонної колекції бельгійсько-українського бренду FLOW The Label Pre-Fall 2017.
Коментарі