Італійський дім моди Gucci вразив мережу нестандартною рекламою нової лінійки губних помад.
Знімки нафарбованих губ з неідеальною посмішкою бренд запостив в Instagram.
Моделями рекламної кампанії виступили дівчата далекі від індустрії моди.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перші сукні Діор важили 30 кг
Обличчям косметичної серії зробили панк-співачку Дені Міллер.
Бренд навмисно відійшов від канонічної реклами з моделями глянцевої зовнішності. Модний дім зробив акцент на натуральність та бодіпозитив.
Користувачі мережі розділились на два табори: хтось був в захваті від реклами, а комусь вона здавалась недоречною:
"Я думав, що це просто жарт", "справді круто бачити людей з зубами, як в мене", "це змушує мене не купувати продукцію Gucci", "вам потрібен новий маркетолог", "мені справді це подобається".
Модний дім Chanel створив сумку, яку фешн-блогери назвали новим божевільним трендом цього літа. Вона обійдеться модницям в 190 тис. грн
Коментарі