Кордале Льюїс і Калеб Ентоні з Атланти, США, стали першою темношкірою ЛГБТ-сім'єю, яка бере участь у великій європейській рекламній кампанії. Двоє батьків та їхні четверо дітей представили колекцію осінь-зима 2017 року модного швейцарського будинку Acne Studios.
Креативний директор бренда Джонні Джонсон хотів показати сучасну прогресивну сім'ю.
"Мені подобаються фотографії сімей, де всі одягнені однаково. Колекція присвячена нашому фірмовому смайлику ("символізує громадянина Швеції - не весело і не сумного"). Цей одяг підходить на кожен день. Це також спосіб підкреслити, що, незважаючи ні на що, кожен з нас потребує любові і хоче лише кращого своїм дітям. Не існує поняття "нормальна сім'я" - всі сім'ї нормальні", - поділився Джонні.
Кордале і Калеб разом 6 років. Вони стали відомими, коли сфотографували себе у момент, коли допомагають дочкам Десмірей (10 років) і Малії (9 років) готуватися до школи. Проста сцена прекрасно показала сімейне життя і отримала понад 54 тис. уподобань.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Американський трансгедер народив і показав свого малюка
Відтоді партнери продовжили публікувати зворушливі знімки своєї сім'ї, в яку також входять два сини: Кордале-молодший (8 років) і Калеб-молодший (6 місяців). Вони з'являлися в Cosmopolitan, Yahoo і в рекламній кампанії Nikon, пише deadbees
Бренд Acne Studios вибирає нестандартний підхід у всьому, починаючи від крою одягу і закінчуючи моделями для компаній. Наприклад, в одязі колекції осінь/зима - 2015 знімався 12-річний підліток, а круїзну колекцію бренда-2018 приміряла 78-річна німецька супермодель Вєрушка.
Коментарі