середа, 27 січня 2021 20:40

За сумкою рік стоять у черзі

Із січня виробники елітних сумок підвищили ціни. Товари Gucci здорожчали на 20 відсотків. Louis Vuitton, Chanel – до 13 процентів. Вартість дрібних шкіряних виробів може підскочити ще. Бренди хочуть компенсувати збитки через пандемію коронавірусу. Протягом року магазини переважно не працювали

Лючія АНТОНІ, 41 рік, менеджерка магазину взуття, Рим, Італія:

– Елітні бренди не можуть без втрат перейти в інтернет. Клієнт приходить до бутіка не лише по якісне взуття. Він отримує ексклюзивне ставлення. Келих шампанського, добирання колодки, подальший сервіс. Є мережа сертифікованих майстрів, які можуть прибрати подряпину, замінити набійки, ідеально полагодити защіпку. Постійній клієнтці безкоштовно замінили підкладку в сумці, бо розлилося чорнило з ручки. Це не наша провина, але вона купує тут речі сім років. Не обслуговуємо більш як двох людей одночасно. У разі купівлі пари взуття в інтернеті цього ставлення немає. Втрачається відчуття унікальності.

Спробували працювати онлайн. Давали доступ до каталогу клієнткам. Кур'єр привозив квіти чи цукерки. Але це не те. Їх не цікавили навіть ексклюзивні пропозиції. Продажі впали. Знижувати ціни чи розширювати цільову аудиторію для елітних товарів – прямий шлях до банкрутства.

Автор: gettyimages.com
  Люди вишикувалися в черзі до бутика Louis Vuitton у торговому центрі Шанхая, Китай, 31 грудня торік. У листопаді там запровадили посилений карантин після спалаху коронавірусу. За три тижні обмеження послабили. Торговим центрам дозволили працювати
Люди вишикувалися в черзі до бутика Louis Vuitton у торговому центрі Шанхая, Китай, 31 грудня торік. У листопаді там запровадили посилений карантин після спалаху коронавірусу. За три тижні обмеження послабили. Торговим центрам дозволили працювати

Хельга РОССЕН, 33 роки, баєрка, Цюрих, Швейцарія:

– Мої обов'язки – замовити певну кількість товарів у магазини на гірськолижних курортах. Для цього треба відстежувати модні тенденції, смаки потенційних покупців. Має бути вибір, але не такий широкий, як у супермаркеті. На деякі моделі сумок черга стоїть понад рік.

Зараз я без роботи. Нам не кажуть, на скільки впали продажі. Магазинів не закривають, але працює лише продавець. Чоловік був інженером в аеропорту Берліна. Рейсів стало менше, не треба стільки технічного персоналу. Контракту з ним не продовжили.

До пандемії займалися з тренером у спортзалі. Зараз він проводить тренування онлайн. Спочатку погоджувався лише на індивідуальні. Але, коли почав втрачати клієнтів, став проводити для кількох одночасно.

Герхард ПАВЛІЦ, 66 років, майстер із гравіювання, Берлін, Німеччина:

– Батько був оцінювальником-ювеліром. Я теж учився на ювеліра, але зосередився на гравіюваннях на дорогих ручках. Син робить тиснення на шкіряних блокнотах. Працюємо давно. Деякі клієнти зі мною по 40 років. Маємо магазин. Завжди з жовтня були завалені роботою. Хтось готував подарунки, хтось замовляв для себе. Такі речі мають солідний вигляд на робочому столі й під час перемовин. Цього року гравіювання й тиснення замовили лише старі клієнти. Думаю, щоб підтримати нас.

Ми співпрацювали з магазином чоловічих костюмів. У них була вітрина зі зразками наших робіт. Кажуть, продажі впали наполовину. Тримали двох кравців, щоб швидко підганяти речі під клієнтів. Зараз не можуть цього собі дозволити.

Син планує працювати з діамантами. Вони почали дорожчати. Купив каміння, хоче пройти додаткове навчання.

Анна ФААСЕ, 41 рік, директорка магазину косметики, Пекін, Китай:

– У грудні кілька разів змушені були дозамовляти товари. Втретє в європейському офісі в мене уточнювали, чи ми впевнені, що треба стільки кремів для обличчя. Ми продали всі. Ще маємо понад 60 людей у списку в черзі. Не знаю, коли з'явиться товар.

Добре продаються сумки Chanel, Prada і Gucci. Ключниця одного з цих брендів була найпопулярнішим подарунком для жінок. Наші покупці мають іншу психологію, ніж європейці. У Китаї не бажають ексклюзивного походу в магазин, як у Європі. Тут немає на це часу. Дівчата хочуть красиву дорогу річ. Усе. Навіть якщо бренди не готові до нових реалій психологічно, цифри їх переконають. Це покоління живе в соціальних мережах, вирішує всі питання через інтернет. Для нього важливо, щоб можна було онлайн купити будь-що.

Місцевий виробник дорогих сумок вклався у виробництво перед початком пандемії. У них була паніка, бо кому потрібні сумки вдома на карантині? Замовили рекламу в кількох акторок і моделей. Усю партію розкупили й мають чергу ще на кілька сотень. Дівчата фотографувалися з ними в квартирах і на балконах, щоб похвалитися в інстаграмі.

54 мільярди доларів становили продажі елітних товарів у Китаї торік. Вони зросли на 48%, за оцінками економістів. За кілька років країна стане найбільшим ринком збуту дорогих речей

Зараз ви читаєте новину «За сумкою рік стоять у черзі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути